Ben ook ik volle verwachting!
maar eerst ff genieten van mijn cabrio.
Let the sun shine!!!
Eerste ongecamoufleerde foto's MINI Clubman S
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, ik vind het ook een beetje stilletjes omtrent de Clubman en Clubman S...mini7benno schreef:Ik wacht, en wacht, en wacht, en wacht............ van mij mag ie nu komen.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeg ik net nog dat het stil is omtrent de Clubman. Worden er op hetzelfde moment op Motoringfile een paar schitterende foto's gepost!

Bron: Motoringfile

Bron: Motoringfile

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar je moet waarschijnlijk nog steeds gewoon de voorstoel naar voren klappen om erin te komen, dus ik vermoed dat het niet al te veel problemen meer zal geven als het nu is.ulyss schreef:nee die gordel die daar hangt lijkt me nogal onhandig

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog steeds een model wat ge-scoop-ed moet worden aangezien hij nog niet officieel uit is/bevestigd door MINI AG. "Nieuwe" onderdelen/aangepaste onderdelen worden dan beplakt of met zo'n "bra" omhult. In dit geval om de andere kleur van de achterkant nog niet te onthullen.
De deuren, achterstijlen en dak hebben een andere kleur dan de rest van de auto. Like so:

De deuren, achterstijlen en dak hebben een andere kleur dan de rest van de auto. Like so:

Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 18 jul 2007, 19:36, 3 keer totaal gewijzigd.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat betreft die gezinsuitbreiding: nóg lang niet!
Hans schreef:Nog meer poepers..
CooperS-lightningblue schreef:Dat word een Hot Chocolate Clubman!Hans schreef:Nog meer poepers..

Wat betreft die gezinsuitbreiding: nóg lang niet!
Onze sponsors