Het nieuwe wit... PW is over...

Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

08 feb 2008, 10:59

zegmaarboris schreef:Bedankt voor de foto. Goed idee dat bovenste deel zwart te doen, maar nu mis je het chromen lijstje daar weer :roll: Persoonlijk wel ineens mijn 'bezwaar' tegen de Clubman weggenomen, dus goed om te zien.

IMHO zou ik overigens zeer zeker NIET deze eigenaar een kaartje van de newminiclub geven. Enerzijds krijgt hij zo een vervelend inzicht in de integriteit van zijn dealer (prijzen die een klant betaald zo open en bloot neerleggen lijkt me iets voor de eigenaar van de auto om te besluiten te delen met anderen, niet een dealer) en anderzijds is er nu al niet echt sprake van een warm welkom met teksten als "spuug-lelijk" (niet zo schokkend maar ook niet echt vriendelijk) en "compleet geschift" (zeer respectloos).

Gelukkig, maakt dat deze klant helemaal niks uit...
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

08 feb 2008, 11:03

Jenkins schreef:Naar mijn bescheiden mening is meer dan € 7.000,- voor een overspuitklus met een standaard kleur van de dealer ronduit schandalig. :p

Maar ik ben het volkomen met je eens dat je als Mini-rijder wel een beetje gestoord bent.

edit: het Alpinweiss zou ook mijn keuze zijn, als ik een Z4 zou kunnen kopen.
:)

Het is echt heel veel werk, alle onderdelen moeten gedemonteerd worden. Ze zijn er rustig een dag of 4 mee bezig.. Alles moet ook voorbewerkt worden... Dus het valt nog mee...
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

08 feb 2008, 11:05

En allemaal niet zo lelijk tegen mij doen.. Heb een heel goed ( MINI) hart.... :D :D
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2008, 11:11

Hey,

Kweet zeker dat NIEMAND hier ook maar IETS richting jouw persoon heeft geschreven hoor.

Afbeelding

Maar ik blijf het teveel geld vinden.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 feb 2008, 11:16

zegmaarboris schreef: IMHO zou ik overigens zeer zeker NIET deze eigenaar een kaartje van de newminiclub geven. Enerzijds krijgt hij zo een vervelend inzicht in de integriteit van zijn dealer (prijzen die een klant betaald zo open en bloot neerleggen lijkt me iets voor de eigenaar van de auto om te besluiten te delen met anderen, niet een dealer) en anderzijds is er nu al niet echt sprake van een warm welkom met teksten als "spuug-lelijk" (niet zo schokkend maar ook niet echt vriendelijk) en "compleet geschift" (zeer respectloos).
Eigenlijk zijn we toch allemaal 'compleet geschift' om zoveel geld voor onze MINI's over te hebben?
Maar wat maakt het uit? Zolang er plezier aan beleefd wordt is het goed. Ik vind het wel wat hebben dat mensen
zover gaan om hun droom te realiseren. En de één heeft er nou eenmaal meer voor over dan de ander.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

08 feb 2008, 11:19

Jenkins schreef:Hey,

Kweet zeker dat NIEMAND hier ook maar IETS richting jouw persoon heeft geschreven hoor.

Maar ik blijf het teveel geld vinden.

Oh, gelukkig... Zat al helemaal in een dipje...hihihi.. Ik kan die foto trouwens niet zien, die je net toegevoegd hebt...
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

08 feb 2008, 11:21

Ik ben het ook wel met jullie eens hoor, dat het veel geld is.. Maar liefde overwint veel.. hihihi..
Marcel Always Open
Cabrio-King

09 feb 2008, 10:44

Mooie combinatie 8) Pepper White is ook niet heilig.

Ik schrik wel van het bedrag maar iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil met zijn of haar auto.
Maar zouden die dopjes van de ruitenwissersproeiers niet ook wit gespoten moeten worden? Ze vallen nu wel erg op. Dat zou hem "af" maken. 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “MINI-talk”