De R56, wie heeft wat??
- Helenk
- Be Mini
Bericht
En naar mijn idee zijn dit géén sportstoelen. In nederland zijn de gewone stoelen (nog?) niet leverbaar met leer. Maar misschien elders wel?
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oke zo ziet het er wel goed uit, de foto is wel heel veel beige, maar met dat zwart van je erbij ziet het er denk ik nog beter uit!

- Gebo
- Mod virus alert!
Bericht
Ben voor mezelf ook eens begonnen iets leuks samen te stellen
, en heb daarbij nog een paar vraagjes:
- wat is precies de inhoud van de optie "chrome line exterieur" bij een cooper-S, is dit alleen het randje om de onderste grille voor-en achter, + de handgreep achter?
- de kleur "lightning blue", heeft iemand hier al een "normale" staal van gezien, en zo ja; waar is deze mee te vergelijken? Met het huidige "indy-blue?

- wat is precies de inhoud van de optie "chrome line exterieur" bij een cooper-S, is dit alleen het randje om de onderste grille voor-en achter, + de handgreep achter?
- de kleur "lightning blue", heeft iemand hier al een "normale" staal van gezien, en zo ja; waar is deze mee te vergelijken? Met het huidige "indy-blue?
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Chrome line exterieur omvat: de rand van de ondergrille, de omranding van de mistlampen voor en van de mistachterlichten. Ook is de achterbumper voorzien van chroomdetails en is de achterklepgreep geheel verchroomd
CooperSindyblue heeft een lightning blue besteld.

CooperSindyblue heeft een lightning blue besteld.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zelf denk dat het echt een onwijs mooie kleur is voor de R56 MINI. Anders had ik hem uiteraard niet in die kleur besteld!
Bij Renova in Breda hebben ze een staaltje hangen van Lightning Blue. Als ik er kom binnenkort zal ik er eens een foto van maken. Het is veeeel lichter dan indiblue. Het zit tussen Electric Blue en Hyper Blue in als het ware. Moeilijk uit te leggen, dus ga snel een keer een foto maken (mooie smoes om weer eens langs te gaan)!Gebo schreef:- de kleur "lightning blue", heeft iemand hier al een "normale" staal van gezien, en zo ja; waar is deze mee te vergelijken? Met het huidige "indy-blue?
Ik zelf denk dat het echt een onwijs mooie kleur is voor de R56 MINI. Anders had ik hem uiteraard niet in die kleur besteld!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

Geeft toch niet dat je voor die tijd zelf al een beslissing hebt gemaakt!?!? Is juist leuk! Dan moet je ook wachten
Geen enkel probleem! Daar is het forum voor. Als jij al uitkijkt naar de R56's, wat denk je van MINIJCW en ik?? hahaha! Kan niet wachten!!!! En het duurt nog zooooooo lang....Gebo schreef:@ CooperS-indiblue & MINIJCW: bedankt voor de info!
Kijk er naar uit om de R56'S begin volgend jaar op de meeting te kunnen bewonderen! Vrees eigenlijk dat ik voor die tijd zelf ook al voor de bijl ben gegaan..

Geeft toch niet dat je voor die tijd zelf al een beslissing hebt gemaakt!?!? Is juist leuk! Dan moet je ook wachten

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
En als je voor de S gaat met sperdifferentieel kan je wachten tot april. Datzelfde probleem hebben CooperSIndyblue en ik nu dus ook

18 november staan ze bij de dealer.....Gebo schreef:@ CooperS-indiblue & MINIJCW: bedankt voor de info!
Kijk er naar uit om de R56'S begin volgend jaar op de meeting te kunnen bewonderen! Vrees eigenlijk dat ik voor die tijd zelf ook al voor de bijl ben gegaan..

En als je voor de S gaat met sperdifferentieel kan je wachten tot april. Datzelfde probleem hebben CooperSIndyblue en ik nu dus ook

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja vertel mij wat nieuws, zit al een enorme tijd zonder....
Maar Coen en ik wachten beide tot het sper! Tenminste als hij dat vol houd!

Maar Coen en ik wachten beide tot het sper! Tenminste als hij dat vol houd!

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou al behoorlijk balen als hij niet voor eind november voor de deur staat
..want dan wordt het voor mij ook pas levering in 1e week van januari en dat duurt nog zooooo lang
!!!
Nou, ikke niet hoor!CooperS-indiblue schreef:Maar Coen en ik wachten beide tot het sper! Tenminste als hij dat vol houd!

Onze sponsors