Ik had een brief van MINI Amsterdam met uitnodiging. Helemaal niets van Jan de Jong...
iDD...... deze week moet ik daar toch even zijn.
Uitnodigingen kennismaking met de nieuwe New MINI r56
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Bij mini Zwolle hebben ze drie mini's binnen 2xC en 1xCS,
Als het goed is staat er zaterdag één op kenteken (een C) zodat er gescheurd, ik bedoel gereden kan worden.
Als het goed is staat er zaterdag één op kenteken (een C) zodat er gescheurd, ik bedoel gereden kan worden.

groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als je echt wilt proefrijden, kun je beter een afspraak voor een andere dag maken met je dealer. Als je de 18e al kunt rijden, zal het volgens mij niet lang kunnen zijn..
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij had ik van Jesse begrepen dat ze alle nieuwe modellen kregen. Dus ook de Cooper S. Als het goed is heeft hij er vandaag al flink in proef gereden.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Avonertim
- Nieuwsgierig
Bericht
Wij zetten zaterdag gewoon een MINI Cooper en een MINI Cooper S op kenteken, wij kunnen zelf niet wachten tot januari!!!!!
Wanneer je een nieuwe auto op een handelaarskenteken met een klant meegeeft voor een proefrit moet je eerst de BPM betalen, doe je dit niet dan kan je fiscus je buiten de BPM ook nog een boete geven.... De kans is klein dat ze er achter komen maar oweeeee wanneer ze het merken.....Robert schreef:Op kenteken zetten??? Daar hebben ze toch die groene platen voor...
Handelaarkentekenplaat
Alleen verkrijgbaar voor erkende bedrijven in de auto- of motorbranche De nieuwe kentekenplaat voor erkende bedrijven in de auto- of motorbranche is uitgevoerd in het lichtgroen met zwarte letters en cijfers. Deze platen worden o.a. gebruikt om klanten in de gelegenheid te stellen proefritten te maken.
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/d ... nplaat.htm
Wij zetten zaterdag gewoon een MINI Cooper en een MINI Cooper S op kenteken, wij kunnen zelf niet wachten tot januari!!!!!

INCREDIBLY MINI. THE NEW MINI.
- Avonertim
- Nieuwsgierig
Bericht
Het is inderdaad het gemakkelijkste om een afspraak te maken, dan weet je tenminste zeker dat je niet voor niets komt en dan zorgen wij gewoon dat de MINI Cooper of MINI Cooper S voor je klaar staat!mderijke schreef:Als je echt wilt proefrijden, kun je beter een afspraak voor een andere dag maken met je dealer. Als je de 18e al kunt rijden, zal het volgens mij niet lang kunnen zijn..
INCREDIBLY MINI. THE NEW MINI.
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb vanmiddag even gebeld met H´sum, maar die hebben alleen een Cooper om mee te rijden, dus nog geen S (wel om te bekijken geloof ik, anders zeker in Amersfoort)M-iNdO schreef:Weet je zeker dat ze daar de Cooper S hebben staan?Arjan schreef:@ M-indo: Jan de Jong in Hilversum is bij je om de hoek
Je bent daar zeker welkom de 18e
- Jaajke
- Enthousiast
Bericht

The MINI-bug has bitten me! It's incurable!
Ik had geen uitnodiging gekregen voor vanavond bij Davo in Tongeren. Vandaag ging ik toevallig langs voor mijn tankklep op te halen en toen vroegen ze: Komt u ook vanavond?
Na een verbaasde blik zeiden ze dat er receptie was enzo. Mjah ik zei dat ik geen uitnodiging had gekregen. Omdat ik mijn Mini pas in de zomer heb gekregen zal ik er niet bij gezeten hebben. Vond het maar vreemd en dom dat nieuwere Mini-rijders dan gene krijgen.
Alleszins ik had tijdens het wachten op de klep de nieuwe Mini al goed kunnen bekijken. Veel meer op mijn gemak dan op een receptie met veel meer mensen.
We gaan dadelijk zowiezo wel even langs, wie weet krijgen we nog wat he!
Ik vind de nieuwe Mini wel mooi, had hem wel anders verwacht!
Groetjes
Na een verbaasde blik zeiden ze dat er receptie was enzo. Mjah ik zei dat ik geen uitnodiging had gekregen. Omdat ik mijn Mini pas in de zomer heb gekregen zal ik er niet bij gezeten hebben. Vond het maar vreemd en dom dat nieuwere Mini-rijders dan gene krijgen.
Alleszins ik had tijdens het wachten op de klep de nieuwe Mini al goed kunnen bekijken. Veel meer op mijn gemak dan op een receptie met veel meer mensen.
We gaan dadelijk zowiezo wel even langs, wie weet krijgen we nog wat he!
Ik vind de nieuwe Mini wel mooi, had hem wel anders verwacht!
Groetjes

The MINI-bug has bitten me! It's incurable!
Onze sponsors