De R56, wie heeft wat??

Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 feb 2007, 15:04

Hey feestneus Des, neem die meiden eens mee naar een meeting ofzo 8) even kennismaken..
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 feb 2007, 15:09

Gebo schreef:Er is er in ieder geval al 1 geproduceerd met het pakket... :mrgreen: :mrgreen:

Sorry turbootje, het is eigenlijk om te huilen.. :cry: :cry:

Maar...het ziet er wel stoer uit dat extra vak achter het paneel.. :D :D
Geef niks..ik had er ook nog nooit eentje `live` gezien, dus vond het wel een leuk filmpje! 8)
Enne.. wat in het vat zit, verzuurt niet toch? (uhmm... ook niet na ruim 8 maanden hoop ik! :mrgreen: )
We wachten geduldig af. Nu weet ik in ieder geval wel zeker dat ik het niet meer afbestel.. :D
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

21 feb 2007, 15:10

Ik vind het ook wel een leuk extra :)
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 feb 2007, 15:56

Hans schreef:Hey feestneus Des, neem die meiden eens mee naar een meeting ofzo 8) even kennismaken..
Haha, we will see :mrgreen:

Nog 1 nachtje dan kan ik m'n Cooper ophalen :dansen
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 feb 2007, 23:54

Goed, eerste dag cooper S. Kilometer 4 t/m 179 :mrgreen:

Tot nu toe bevalt hij super, heeft af en toe wel moeite om in de eerste en 2e versnelling het koppel over te brengen op het wegdek. Heb me vandaag ook redelijk kunnen beheersen en ben pas 1 keer per ongeluk boven de 4000 toeren gekomen, belangrijkste is echter dat de motor goed warm is wanneer je gaat gassen.

Wat me opviel is dat de auto super veel grip heeft in de bochten :D

Het interieur is perfect, lounge leather zit goed en ziet er strak uit. Stuur en stoelen in alle mogelijke dingen verstelbaar, stoelen helaas niet elektrisch, jammer dat dat geen optie was. Alles is logisch en zit op een goede plaats. Vooral de radio en cruise control bediening op het stuur went erg snel.

Morgenochtend rijden richting Cannes, nog weinig gepland, heb alleen zaterdag een lunch met iemand in Monaco. Rest van het weekend beetje touren daar in de buurt en uiteraard wat gave foto's maken.

Voor degene die ze nog niet gezien hadden hier wat foto's van vandaag:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Helenk
Be Mini
Be Mini

23 feb 2007, 00:26

Gefeliciteerd met je aanwinst! En leuke positieve ervaringen.
Grappig de elektrische stoel verstelling met geheugen en werkend op de afstand bediening missen wij ook.
We hebben de stoelen in uiterste standen staan hoog naar voren naar diep naar achteren en het is waanzinnig makkelijk als dat vanzelf gaat.
Bovendien maakt het hendeltje van de stoelhoogte verstelling een geluid alsof dat nog een keertje kapot gaat.
Veel plezier in Frankrijk!
groet Henk

Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 feb 2007, 00:29

Helenk schreef:Gefeliciteerd met je aanwinst! En leuke positieve ervaringen.
Grappig de elektrische stoel verstelling met geheugen en werkend op de afstand bediening missen wij ook.
We hebben de stoelen in uiterste standen staan hoog naar voren naar diep naar achteren en het is waanzinnig makkelijk als dat vanzelf gaat.
Bovendien maakt het hendeltje van de stoelhoogte verstelling een geluid alsof dat nog een keertje kapot gaat.
Veel plezier in Frankrijk!
Ja ik denk dat ik die elektrische stoel versteling echt ga missen maar goed verder is over alles wel goed nagedacht. Tot nu toe werkt alles zoals je wil dat het werkt en zijn veel dingen extra gemakkelijk gemaakt. Denk dat de R56 zeker een grote stap vooruit is ten opzichte van het oude model.

Maar goed, morgen lekker door frankrijk touren. En zien hoeveel boetes ik in 1 weekend kan scoren >)
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
èrcé
Be Mini
Be Mini

23 feb 2007, 01:02

Pas op des, ik kom net terug van een weekje cannes met m'n Mini en het barst op de autoroute echt van de lasercontroles en flitskasten. Echt nog NOOIT zoveel controles gezien (ik rijd minimaal twee keer per jaar die kant op). Gelukkig, als je goed oplet, wordt je van alle kanten gewaarschuwd, maar als je even niet oplet ben je echtgelijk de lul. heb ze zelfs achter bomen naast een viaduct zien staan. Trouwens, ze patrouilleren (in iedergeval in de buurt van orange) met subaru impreza wrc's :-) dus zoekrijden kun je ook wel vergeten.

Verder heel veel plezier daar. Het is er geweldig en een perfecte rit om je mini in te rijden. Pak als je in monaco bent geweest de moyenne corniche richting nice pakken. Dan bij eze even naar la turbie, heerlijk bochtenwerk, waar je echt de wegligging van je mini kunt testen. De weg naar les adrets bij theoule sur mer is ook echt een aanrader, net als van theoule sur mer naar Saint-Raphaël via de esterel. geweldig bochtenwerk langs de middenlandse zee en met een beetje mazzel lekker rustig. Als je een beetje je best doet heb je vliegjes op de zijkant van je auto in plaats van op de voorkant van je auto ;-)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2007, 09:25

èrcé schreef:Pak als je in monaco bent geweest de moyenne corniche richting nice pakken. Dan bij eze even naar la turbie, heerlijk bochtenwerk, waar je echt de wegligging van je mini kunt testen. De weg naar les adrets bij theoule sur mer is ook echt een aanrader, net als van theoule sur mer naar Saint-Raphaël via de esterel. geweldig bochtenwerk langs de middenlandse zee en met een beetje mazzel lekker rustig. Als je een beetje je best doet heb je vliegjes op de zijkant van je auto in plaats van op de voorkant van je auto ;-)
Klinkt als muziek in de oren. Bovendien brengt het een hele hoop goede herinneringen terug! In de tunnels van Nice naar Monaco en terug kan je echt PERFECT mooie/goede geluidjes opnemen. Camera op je dashboard, even je airco "off" zetten, raam open en blazen! :-PP Dat MOET je echt even opnemen, Des! :mrgreen:
Verder inderdaad heel veel plezier en kijk goed uit! We zien alle foto's en filmpjes (??) vanzelf wel verschijnen toch?! :mrgreen: 8) :mrgreen:
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

24 feb 2007, 14:44

Iemand de NL handleiding al ergens gezien? Op mini.nl kon ik niks vinden :)
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2007, 17:57

èrcé schreef:Pas op des, ik kom net terug van een weekje cannes met m'n Mini en het barst op de autoroute echt van de lasercontroles en flitskasten. Echt nog NOOIT zoveel controles gezien (ik rijd minimaal twee keer per jaar die kant op). Gelukkig, als je goed oplet, wordt je van alle kanten gewaarschuwd, maar als je even niet oplet ben je echtgelijk de lul. heb ze zelfs achter bomen naast een viaduct zien staan. Trouwens, ze patrouilleren (in iedergeval in de buurt van orange) met subaru impreza wrc's :-) dus zoekrijden kun je ook wel vergeten.

Verder heel veel plezier daar. Het is er geweldig en een perfecte rit om je mini in te rijden. Pak als je in monaco bent geweest de moyenne corniche richting nice pakken. Dan bij eze even naar la turbie, heerlijk bochtenwerk, waar je echt de wegligging van je mini kunt testen. De weg naar les adrets bij theoule sur mer is ook echt een aanrader, net als van theoule sur mer naar Saint-Raphaël via de esterel. geweldig bochtenwerk langs de middenlandse zee en met een beetje mazzel lekker rustig. Als je een beetje je best doet heb je vliegjes op de zijkant van je auto in plaats van op de voorkant van je auto ;-)

Goed dat je het even meldt! Ik wil deze zomer met mijn vriendin richting Hyeres (en Monaco)
Ik ga zeker even die bochtenweg pakken :P
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2007, 19:02

Maaij schreef:Iemand de NL handleiding al ergens gezien? Op mini.nl kon ik niks vinden :)
Wat van de Cooper S?! Die ligt in m'n dashboardvakje! Heb wel een engelse voor je eventueel?! 8)
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

24 feb 2007, 19:13

Engelse heb ik ook ergens gevonden, maar NL leest toch makkelijker :)
Kan ik het alvast besturderen :)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2007, 19:32

Zou je graag m'n boekje uitlenen (als je het netjes houd), maar Venlo.... dat is even een tikkeltje te ver. :(
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

24 feb 2007, 22:19

Dat hoeft nou ook weer niet :)

Terug naar “MINI-talk”