Uitnodigingen kennismaking met de nieuwe New MINI r56

CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2006, 19:37

Ik kan maar 1 ding zeggen; "Renova, TOPPIE geregeld wéér!"

Het was vandaag weer echt MEGA-gezellig! Een hoop mensen weer eens gezien en gesproken en uiteraard kunnen genieten van het nieuwe ATOOMbommetje op wielen! Ook eens echt goed en uitgebreid kunnen rondsnuffelen, aanraken en proberen. Heerlijk het instructieboekje zitten lezen.

Daarbij las ik het volgende:
Inrijden: Tot 2000 kilometer vol gas vermijden, niet boven de 160 km/h of 4500 tp/m. Na 2000 kilometer geleidelijk snelheid en toeren opbouwen.

Dus gelukkig maar zo'n 3000-4000 kilometer rustig aan doen ipv de 5000-6000 die ik in gedachte had! :mrgreen: Dat inrijden is ben ik bang binnen no-time gebeurd..... :X

Nogmaals iedereen die er vandaag was, bedankt voor de gezellige en vooral lange dag! Remy ook superbedankt! Jeanette bedankt voor de www.newminiclub.nl stickertjes!

Ik zie de foto's en filmpjes (MARJOLEIN! :mrgreen:) Hopelijk snel op dit topic verschijnen!
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2006, 20:14

Vandaag ook een kort tochtje door Nederland gemaakt. Eerst maar eens een gekeken bij de nieuwe Jan de Jong vestiging gekeken welke vandaag open huis had. Daar een hele leuke classic, een 'classic' new MINI en niet verder vertellen een hele mooie Laser Blue incredibly New MINI :)
We zijn maar snel doorgereden naar Hilversum waar we hartelijk werden ontvangen door nog meer incredibly New MINI's. Die Sparkling Silver is ook erg mooie met die rode stoelen maar alleen dat hout in het interieur.....bbbbbrrrrrr..
Nu nog een keertje karren met die nieuwe R56! :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2006, 20:17

Kaj graag gedaan hoor kleine moeite om ze mee te nemen :wink:

Veder heb ik ook goed rond gekeken en ik kan je een ding zeggen dit is de Mini waar Marco verliefd op geworden is :P :P
Afbeelding

Veder was het een gezellige middag en heb het zeker goed naar mijn zin gehad,maar ik ben toch blij dat ik nog gekozen heb voor oude model de Parklane sorry maar zoals ik al tegen Kaj zei smaken verschillen gelukkig want anders rijdt iedereen het zelfde zoals Kaj zei en daarom rijden we Mini :P :P
Maar waar Marco verliefd op geworden is moet zeggen die vond ik zelf ook heel mooi 8) 8)
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2006, 21:57

Arjan schreef:Vandaag ook een kort tochtje door Nederland gemaakt. Eerst maar eens een gekeken bij de nieuwe Jan de Jong vestiging gekeken welke vandaag open huis had. Daar een hele leuke classic, een 'classic' new MINI en niet verder vertellen een hele mooie Laser Blue incredibly New MINI :)
We zijn maar snel doorgereden naar Hilversum waar we hartelijk werden ontvangen door nog meer incredibly New MINI's. Die Sparkling Silver is ook erg mooie met die rode stoelen maar alleen dat hout in het interieur.....bbbbbrrrrrr..
Nu nog een keertje karren met die nieuwe R56! :)
Wij hebben het precies omgekeerd gedaan!! Vanochtend H´sum en vanmiddag A´foort (prachtig pand trouwens)...omdat daar die Laser blue stond :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tja, waarom zou ik die nou zo graag willen zien! Die sparkling silver vonden wij ook helemaal geweldig. Het heeft ons zelfs even aan het twijfelen gebracht. Ook nog een rondje gestuurd in de Cooper van Jesse....Kortom: een topdag! :D
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

19 nov 2006, 01:05

Nou ik vond het vandaag ook weer super leuk. Hoop bekenden weer gezien en huiswerk meegekregen van Ome Hein. :mrgreen: Morgen eens aan beginnen. :wink: Foto's volgen.

Ik moet zeggen dat het nieuwe model me niet tegenvalt, vooral de roze verlichting erin vind ik errug leuk. :mrgreen: 8) Ik wil er mijn eigen MINI nog niet voor inruilen maar als deze ooit eens aan vervanging toe is dan zal ik er geen moeite mee hebben. :P Vond het weer leuk iedereen weer gezien en gesproken te hebben tot snel weer en hier nog een compilatie van mijn dagje Renova. :wink:

http://video.google.nl/videouploadfinis ... daacec6423
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 nov 2006, 01:08

VERY NICE!!

Nou ga ik slapen! Droomdroom!
Afbeelding
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

19 nov 2006, 01:16

Hehe, eindelijk klaar :)

http://video.google.com/videoplay?docid ... 9814606467

Leuk Ida je filmpje :) :) :))
- Marjolein -
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

19 nov 2006, 01:16

CooperS-indiblue schreef:VERY NICE!!

Nou ga ik slapen! Droomdroom!
Lekker dromen, Kaj. Een reis in de tijd :wink:

Terug van een avondje uit, even hiero nog kijken. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad bij Renova. (shakeit) Wij konden helaas niet. :'( :'(

@ Ida bedankt voor je filmpje.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

19 nov 2006, 01:18

Chips ... zie net dat de letters in het begin verschoven zijn, haha staan nu een beetje over de tekst heen, hah, morgen ff fixen :)
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

19 nov 2006, 01:22

MarjoleinART schreef:Chips ... zie net dat de letters in het begin verschoven zijn, haha staan nu een beetje over de tekst heen, hah, morgen ff fixen :)

Maak niet uit, zie vanavond toch al alles dubbel :bier :bier

Even ook nog jou fimpje meegepikt. Thnx Marjolein.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

19 nov 2006, 09:47

Gaaf filmpje Marjolein. 8) 8)
Was weer ff genieten.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 nov 2006, 10:38

Ja ook die van Marjolein is wéér geweldig! Wat een dag gisteren zeg. Heb echt waanzinnig geslapen! :mrgreen:
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 nov 2006, 10:58

Jij kan echt niet wachten he kaj? Hoeveel dagen en uren nog :mrgreen:
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 nov 2006, 11:07

Ida weer leuk in elkaar gezet :D :D
CooperS-lightningblue