De R56, wie heeft wat??
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Kever
- One wheel wonder
Bericht
Misschien ook mogelijk bij jou dealer???
Groeten Kever.
Ja dat vond ik ook, heb de dealer netjes gevraagd en kreeg er zonder problemen een mee van een showroom model.Maaij schreef:Engelse heb ik ook ergens gevonden, maar NL leest toch makkelijker
Kan ik het alvast besturderen
Misschien ook mogelijk bij jou dealer???
Groeten Kever.
Nog niet in het bezit maar duurt niet te lang meer.....
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Eenmaal in cannes stond de teller al bijna op 2000 en had een afspraak in Monaco dus daar lekker door de bergen gescheurd (helaas kon ik de wegen waar jij op doelde zo snel niet vinden en heb gewoon de kust wegen gevolgd) en even naar San Remo (Italië) geweest. Gister de auto de heledag in de garage van het hotel in Cannes laten staan. Vannochtend om 11 uur weggereden uit cannes na een ontbijtje op een zonnige en warme croisette. Snelweg tot bij Marseille was redelijk rustig dus een aantal keer de 200 kunnen aantikken op de gps, ook bij hoge snelheid voelde de mini erg stabiel en in z'n element. Maar bij 165 km/h op de gps en cruise control was hij het meest comfortabel. Als diner locatie het centrum van Luxemburg ingesteld, daar wat gegeten in het centrum en daarna het laatste stukje terug naar Amsterdam gereden. In nederland probeerde een R53 cooper S nog even aan te haken maar die kon mijn tour tempo niet bijhouden...
Was een erg geslaagd weekend en zal snel de foto's uploaden. Er zitten een aantal erg goede tussen.
Bedankt voor de waarschuwing. Had voordat ik wegging vrijdag een Mio C710 navigatie systeem gekocht en daar stonden bijna alle flitspalen en plekken van frequente radar controles in. Desondanks toch 2 keer geflitst, 1 keer op de heenweg, 114 waar 110km/h toegestaan (Valence-Marseille) en 1 keer op de terugweg 118 waar 110km/h toegestaan(Thionville). Verder was het op vrijdag erg druk, paar mobiele radar controles bij Nancy en wat later richting Dijon, ook daar 2 politie subaru impreza's gezien, gelukkig redde de Mio me keer op keer van een bekeuring. Maar moest het toch rustig aan doen omdat de auto nog onder de 2000 km zat, dus ben niet boven de 160 gegaan en grootste stuk gereden op de cruise control.èrcé schreef:Pas op des, ik kom net terug van een weekje cannes met m'n Mini en het barst op de autoroute echt van de lasercontroles en flitskasten. Echt nog NOOIT zoveel controles gezien (ik rijd minimaal twee keer per jaar die kant op). Gelukkig, als je goed oplet, wordt je van alle kanten gewaarschuwd, maar als je even niet oplet ben je echtgelijk de lul. heb ze zelfs achter bomen naast een viaduct zien staan. Trouwens, ze patrouilleren (in iedergeval in de buurt van orange) met subaru impreza wrc's :-) dus zoekrijden kun je ook wel vergeten.
Verder heel veel plezier daar. Het is er geweldig en een perfecte rit om je mini in te rijden. Pak als je in monaco bent geweest de moyenne corniche richting nice pakken. Dan bij eze even naar la turbie, heerlijk bochtenwerk, waar je echt de wegligging van je mini kunt testen. De weg naar les adrets bij theoule sur mer is ook echt een aanrader, net als van theoule sur mer naar Saint-Raphaël via de esterel. geweldig bochtenwerk langs de middenlandse zee en met een beetje mazzel lekker rustig. Als je een beetje je best doet heb je vliegjes op de zijkant van je auto in plaats van op de voorkant van je auto ;-)
Eenmaal in cannes stond de teller al bijna op 2000 en had een afspraak in Monaco dus daar lekker door de bergen gescheurd (helaas kon ik de wegen waar jij op doelde zo snel niet vinden en heb gewoon de kust wegen gevolgd) en even naar San Remo (Italië) geweest. Gister de auto de heledag in de garage van het hotel in Cannes laten staan. Vannochtend om 11 uur weggereden uit cannes na een ontbijtje op een zonnige en warme croisette. Snelweg tot bij Marseille was redelijk rustig dus een aantal keer de 200 kunnen aantikken op de gps, ook bij hoge snelheid voelde de mini erg stabiel en in z'n element. Maar bij 165 km/h op de gps en cruise control was hij het meest comfortabel. Als diner locatie het centrum van Luxemburg ingesteld, daar wat gegeten in het centrum en daarna het laatste stukje terug naar Amsterdam gereden. In nederland probeerde een R53 cooper S nog even aan te haken maar die kon mijn tour tempo niet bijhouden...

Was een erg geslaagd weekend en zal snel de foto's uploaden. Er zitten een aantal erg goede tussen.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk verslag Des, ben benieuwd hoe je foto's zijn! Ook nog filmpje gemaakt TOEVALLIG?!
@Maaij:
Zou het mooi staan die JCW R105's? Kan me er zo 1-2-3 niks bij voorstellen...

@Maaij:
Zou het mooi staan die JCW R105's? Kan me er zo 1-2-3 niks bij voorstellen...

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat ik de boete uit frankrijk niet eens krijg. Vorig jaar ook een paar keer geflitst daar en nooit wat van gehoord.
Goede keuze, ik vind die R105's echt bij de mini passen.Maaij schreef:Leuk verslagje. De boete lijkt wel mee te vallen. Ben benieuwd naar je pics
Ik heb vandaag ook een leuke setje velgen gevonden voor mijn R56.
JCW 18" R105 gepolijst![]()
17" vind ik toch iets te klein voor een R56.
Ik denk dat ik de boete uit frankrijk niet eens krijg. Vorig jaar ook een paar keer geflitst daar en nooit wat van gehoord.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ben toevallig ook van het weekend geflitst in Keulen op de snelweg, weet iemand of die boetes in NL aankomen, reed n.l. 55 km te hard met m'n schoonvader z'n auto, oops
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors