Als ik goed kan zien veronderstel ik dat deze xenon R56 verlichting heeft. Blijkbaar is de xenon verlichting niet echt "blauw" en wel heel witjes... Iemand een foto van R56 xenon verlichting?Maaij schreef:Deze vind ik ook erg gaaf.
De R56, wie heeft wat??
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Even een aantal foto's van het opbergpakket.
Opbergnetten kofferruimte:

12V aansluiting en zij-netten kofferruimte:

Verstelbare rugleuning (tot 90 graden) voor meer bagageruimte:

Opbergnet voetruimte passagier (voor).

Opbergnetten achter de voorstoelen (Ik weet niet 100% zeker of dit er ook bij hoort. Misschien dat de R56 eigenaren dit kunnen bevestigen?)

Extra dashboard kastje (Hier zit ook de cd wisselaar)

Opbergnetten kofferruimte:

12V aansluiting en zij-netten kofferruimte:

Verstelbare rugleuning (tot 90 graden) voor meer bagageruimte:

Opbergnet voetruimte passagier (voor).

Opbergnetten achter de voorstoelen (Ik weet niet 100% zeker of dit er ook bij hoort. Misschien dat de R56 eigenaren dit kunnen bevestigen?)

Extra dashboard kastje (Hier zit ook de cd wisselaar)

- Helenk
- Be Mini
Bericht
xenon
quote: Als ik goed kan zien veronderstel ik dat deze xenon R56 verlichting heeft. Blijkbaar is de xenon verlichting niet echt "blauw" en wel heel witjes... Iemand een foto van R56 xenon verlichting?
@Maaij:helaas is verlichting niet erg blauw!
@Maaij:helaas is verlichting niet erg blauw!
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
en die lelijke spoiler mag er van mij wel af, een beetje over de top.
Voor de rest een super auto
Voor de rest een super auto
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeer net wagentje! Bij MINI Amsterdam zag ik gisteren (toen ik er op de snelweg langs reed) een Laser Blue staan met Aero pakket.

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
[web]http://www.northamericanmotoring.com/ga ... mini10.jpg[/web]
Zitten wij een half jaar extra te wachten op dat
opbergpakket, ziet die bevestiging er uit alsof ie bij Daihatsu nog niet eens goedgekeurd zou worden voor een cuore
Zijn ze daar nu helemaal gek geworden of zo ? Of ben ik de enige die vindt dat dit echt niet kan in een auto van 40.000 euro !
Zitten wij een half jaar extra te wachten op dat

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

Hee staat daar nou "BlonT-007" op het dak van die R56?!Blont-007 schreef:Wauw Blont weet wel wat de volgende word.![]()
![]()

Was mijn eerste gedachte toen ik de foto's zag. Ook de netten in de voetenruimte zijn echt spuuglelijk! Ik zal eens een foto maken van hoe het bij onze M5 zit. 87 keer netter dan op die foto van de R56...320d-touring schreef:Zitten wij een half jaar extra te wachten op datopbergpakket, ziet die bevestiging er uit alsof ie bij Daihatsu nog niet eens goedgekeurd zou worden voor een cuore
Zijn ze daar nu helemaal gek geworden of zo ? Of ben ik de enige die vindt dat dit echt niet kan in een auto van 40.000 euro !

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Het opbergpakket vind ik ook niet echt mooi uitzien. Jammer dat het nu standaard in de Chillipakket zit. Het enige wat wat ik ok vind is het dashboardkastje en 12V in de kofferbak.
Wel weer een nadeel ontdekt! Je kan geen iPod monteren als je een opbergpakket in je MINI hebt. De ruimte in het dashboard kastje is dan niet meer bruikbaar (gaat volgens mij ook niet meer open).
Snap niet hoe de mensen bij MINI dit ontworpen hebben
Wel weer een nadeel ontdekt! Je kan geen iPod monteren als je een opbergpakket in je MINI hebt. De ruimte in het dashboard kastje is dan niet meer bruikbaar (gaat volgens mij ook niet meer open).
Snap niet hoe de mensen bij MINI dit ontworpen hebben

Onze sponsors