De R56, wie heeft wat??
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zozo dat is lekker snel! Een van de eerste R56 Diesels toch?! Zijn er al rijdende demo's in Nederland. Wil hem namelijk graag eens proberen. Gewoon om te weten hoe het rijd. 

- ChrisV
- One wheel wonder
Bericht
Wat ik vernomen heb is dat de eerste diesels einde volgende week geleverd worden bij de dealers. De dealers kunnen dan de proefexemplaren inrijden en vanaf 14 april kan je gaan testrijden, in België toch in ieder gevalCooperS-lightningblue schreef:Zozo dat is lekker snel! Een van de eerste R56 Diesels toch?! Zijn er al rijdende demo's in Nederland. Wil hem namelijk graag eens proberen. Gewoon om te weten hoe het rijd.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben nu al klaar met werken voor vandaag, dus ik denk dat ik Mr. Jesse even een bezoekje ga brengen (mits hij niet vrij is) Hij heeft die Garmin navigatie geloof ik al op z'n Cooper zitten. Ben wel heel benieuwd eigenlijk!Sid schreef:Jesse vertelde deze week al in de diesel te hebben gereden en was er erg positief over

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar ga ik zo snel mogelijk een beetje mee stoeien thuis, zodat m'n strepen ook op het autootje komen te staan!
Ja klopt, maar dat is niet doorgegaan omdat de parrot bluetooth een onderdeel (de interface) miste. Dus nu word het hele zooitje maandag ingebouwd. Overigens heb ik hem vandaag wel bij Renova gezien! Heel chique dingetje zeg! Erg leuk dat je je eigen autootje erop kan zetten!Robbee schreef:Jij zou vandaag toch ook je Garmin krijgen ?
Grtz,
Rob

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Van die kit zie je niks. Werkt zoals de Bluetooth van MINI zelf, dus via de knoppen en het display van de radio. Geen losse displays voor mij hoor, niet mijn ding!Maaij schreef:Is de parrot kit incl. display? Kan je het bedienen met de knoppen aan je stuur?

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, volgens mij geeft deze alleen "phone" o.i.d.Maaij schreef:Weet je zeker dat het display van je radio werkt?

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
welke parrot is het en wat zijn de kosten ervan?CooperS-lightningblue schreef:Van die kit zie je niks. Werkt zoals de Bluetooth van MINI zelf, dus via de knoppen en het display van de radio. Geen losse displays voor mij hoor, niet mijn ding!Maaij schreef:Is de parrot kit incl. display? Kan je het bedienen met de knoppen aan je stuur?
Onze sponsors