Terugroepactie

speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

02 feb 2012, 10:11

Hmm dan weet ik het ook niet.... zullen misschien wel onderscheid maken tussen (nieuw) geleverde auto's of auto's die alleen voor onderhoud komen.
Ik vroeg de dealer of ze mij een brief hadden gestuurd als ik zelf geen contact had opgenomen en ze zeiden van niet :roll:
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10024
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

02 feb 2012, 10:26

Ik heb toch het idee dat onze oosterburen daar wat actiever en serieuzer mee omgaan. Bij veel Nederlandse BMW dealers krijg ik toch een beetje de indruk dat ze MINI er maar een beetje "bijdoen".
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

03 feb 2012, 10:55

Pomp was nu wel binnen en word maandag ochtend bij mij geplaatst !
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3316
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

03 feb 2012, 17:17

speedy schreef:Pomp was nu wel binnen en word maandag ochtend bij mij geplaatst !
Mooi! Kunnen ze eerst oefenen op jouw MINI. En dan kan ie dinsdag bij mij goed gemonteerd worden.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Ook vanmiddag een belletje gehad dat de waterpomp binnen was, de afspraak voor dinsdag was op voorhand gemaakt.)
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1907
Lid geworden op: 20 aug 2008, 18:38

03 feb 2012, 17:40

Vandaag naar de dealer in Duitsland...en dinsdag gaat het al gebeuren :feest
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

03 feb 2012, 17:44

Robert schreef:
speedy schreef:Pomp was nu wel binnen en word maandag ochtend bij mij geplaatst !
Mooi! Kunnen ze eerst oefenen op jouw MINI. En dan kan ie dinsdag bij mij goed gemonteerd worden.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Ook vanmiddag een belletje gehad dat de waterpomp binnen was, de afspraak voor dinsdag was op voorhand gemaakt.)
Uhh zullen we ruilen :?
marcel&mirell
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuw vennep
Berichten: 128
Lid geworden op: 31 jul 2010, 17:14

03 feb 2012, 20:28

Dit had ik even gemist .

Maandag mini denhaag maar eens even bellen hoe of wat .

Echt schandalig dat je hier niet over wordt geïnformeerd , terwijl de verkoper rond de jaarwisseling nog even netjes bellen of de mini nog bevalt en of hij nog wat kon betekenen .Dit dus !!!!
S-67
Be Mini
Be Mini
Locatie: Veendam / Breda
Berichten: 425
Lid geworden op: 28 mei 2010, 23:14

03 feb 2012, 22:32

Alleen was dit, als het goed is op maandag 16 januari pas bekend ^^
philip68
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Den Haag
Berichten: 125
Lid geworden op: 17 mei 2009, 19:03

04 feb 2012, 20:42

marcel&mirell schreef:Dit had ik even gemist .

Maandag mini denhaag maar eens even bellen hoe of wat .

Echt schandalig dat je hier niet over wordt geïnformeerd , terwijl de verkoper rond de jaarwisseling nog even netjes bellen of de mini nog bevalt en of hij nog wat kon betekenen .Dit dus !!!!
Bij Mini/BMW Den Haag zit bij de servicedesk (geloof de manager) die echt het liefst helemaal niets wil doen.
Elke vraag die je stelt weet hij 100 keer beter en van het ratelen van de MCS had hij een jaar geleden nog helemaal niets over gehoord (terwijl er al diverse reparaties van ontevreden klanten waren)
Je voelt hem al komen: Bij mijn vraag over de waterpomp aanpassing (maandje geleden)zei deze beste man: "Ach, dat is gewoon reclame van Mini"....Huh???? Als er echt wat is dan horen wij het meteen.... Ik vraag mij af of deze man daadwerkelijk in orde is en zo ja, wat een anti reclame voor BMW en BMW Den Haag!

Misschien is het nu wel doorgedrongen bij de servicedesk en zo niet, dan zal ik er op aandringen! Ze zijn verplicht alle info aan je door te geven!
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1277
Lid geworden op: 19 feb 2007, 13:56

04 feb 2012, 20:44

@Philip: zoek is op het forum naar bmw den haag ;)
Hoog- en laagvlieger
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

04 feb 2012, 20:46

X2

Ik heb ook fijne ervaringen daar :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
philip68
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Den Haag
Berichten: 125
Lid geworden op: 17 mei 2009, 19:03

04 feb 2012, 20:58

mso schreef:@Philip: zoek is op het forum naar bmw den haag ;)
Hahaha, was al volledig bekend bij mij :lol:

Gewoon lekker naar Beek gaan, dat hele garantie gel*l .
Die kerels bij Mini Den Haag beschikken over onkunde wat je uiteindelijk toch op de lange termijn geld gaat kosten.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8534
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

04 feb 2012, 21:12

Mini den haag is gewoon degene die het beste de instructie van MINI Nederland uitvoert. Hetzelfde voor MINI Amsterdam. Toevallig allebei eigendom van de importeur, in tegenstelling tot alle andere dealers?

Alles ontkennen, standaardantwoord "nooit van gehoord" is de instructie die aan alle dealers is gegeven.

Andere dealers zijn meer klantgericht, dus weigeren soms de harde instructie op te volgen.

Dus ik verwijt MINI Nederland/importeur meer dan dat ik de dealer verwijt.
mijn opinie...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
philip68
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Den Haag
Berichten: 125
Lid geworden op: 17 mei 2009, 19:03

04 feb 2012, 22:02

Marcel Always Open schreef:Mini den haag is gewoon degene die het beste de instructie van MINI Nederland uitvoert. Hetzelfde voor MINI Amsterdam. Toevallig allebei eigendom van de importeur, in tegenstelling tot alle andere dealers?

Alles ontkennen, standaardantwoord "nooit van gehoord" is de instructie die aan alle dealers is gegeven.

Andere dealers zijn meer klantgericht, dus weigeren soms de harde instructie op te volgen.

Dus ik verwijt MINI Nederland/importeur meer dan dat ik de dealer verwijt.
mijn opinie...
Eigenlijk samengevat: Mini Nederland is totaal niet klantgericht! Eigenlijk vette schande en een reden om geen BMW of mini te rijden.....Heb jarenlang Nissan 350Z gereden, alle garanties (en meer) netjes uitgevoerd! echt topservice!
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

04 feb 2012, 23:13

Wij hebben gewoon netjes een brief van de dealer gehad 2 weken geleden.

We hadden al een afspraak voor 7 feb. Maar vorige week belde ze op dat de waterpomp ernog niet was.
Dus daar moeten we nog een keer voor terug.

Dus wij klagen niet.
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”