Ik vroeg de dealer of ze mij een brief hadden gestuurd als ik zelf geen contact had opgenomen en ze zeiden van niet

Mooi! Kunnen ze eerst oefenen op jouw MINI. En dan kan ie dinsdag bij mij goed gemonteerd worden....speedy schreef:Pomp was nu wel binnen en word maandag ochtend bij mij geplaatst !
Uhh zullen we ruilenRobert schreef:Mooi! Kunnen ze eerst oefenen op jouw MINI. En dan kan ie dinsdag bij mij goed gemonteerd worden....speedy schreef:Pomp was nu wel binnen en word maandag ochtend bij mij geplaatst !![]()
![]()
(Ook vanmiddag een belletje gehad dat de waterpomp binnen was, de afspraak voor dinsdag was op voorhand gemaakt.)
Bij Mini/BMW Den Haag zit bij de servicedesk (geloof de manager) die echt het liefst helemaal niets wil doen.marcel&mirell schreef:Dit had ik even gemist .
Maandag mini denhaag maar eens even bellen hoe of wat .
Echt schandalig dat je hier niet over wordt geïnformeerd , terwijl de verkoper rond de jaarwisseling nog even netjes bellen of de mini nog bevalt en of hij nog wat kon betekenen .Dit dus !!!!
Hahaha, was al volledig bekend bij mijmso schreef:@Philip: zoek is op het forum naar bmw den haag
Eigenlijk samengevat: Mini Nederland is totaal niet klantgericht! Eigenlijk vette schande en een reden om geen BMW of mini te rijden.....Heb jarenlang Nissan 350Z gereden, alle garanties (en meer) netjes uitgevoerd! echt topservice!Marcel Always Open schreef:Mini den haag is gewoon degene die het beste de instructie van MINI Nederland uitvoert. Hetzelfde voor MINI Amsterdam. Toevallig allebei eigendom van de importeur, in tegenstelling tot alle andere dealers?
Alles ontkennen, standaardantwoord "nooit van gehoord" is de instructie die aan alle dealers is gegeven.
Andere dealers zijn meer klantgericht, dus weigeren soms de harde instructie op te volgen.
Dus ik verwijt MINI Nederland/importeur meer dan dat ik de dealer verwijt.
mijn opinie...
Onze sponsors