Eerst maar eens een proefrit maken, heb ik nog niet gedaan

gr. Sam
De colour line is de kneeroll van het dashboard én de armsteunen in de deuren. Die kan je in verschillende kleuren krijgen (pacific blue, rooster red, mellow yellow, dark grey). Als je een Cream White stof/leer interieur hebt is een Cream Withe colour line, echt ontzettend mooi!! Heeeeeeeeeele goede keuze!Kiwi_Kevin schreef:Thnx! Interieur is trouwens stof/leer Ray cream white. Wat houdt de colour line precies in? Mijn moeder en zus vinden deze kleur geweldig, ik vond de velgen belangrijk. Ik post tzt foto's van het weekendje met de MCS Works en foto's van onze auto, als die afgeleverd is!
Ik heb die van mij ook in April besteld, twee weken geleden, maar krijg hem pas in Augustus...Kiwi_Kevin schreef:Hallo, first post hier! Mijn ouders hebben vorig weekend een cooper besteld. Niet mijn auto dus, maar toch leuk om even te posten:
Kleur: Pepper white
Velgen: Bridge spoke
Pakket: Chili
Dash: standaard
Colour line: Cream White
Dak: Zwart, panoramadak
Besteld: April 07
Productie: onbekend
Levering: Juni 07
Status: in afwachting!
Leuk extra'tje, omdat we een mini kochten tijdens de introductiemiddag, mogen we een weekend in een MCS Works rijden! Over 2 weken hebben we de afspraak, kijk er nu al naar uit!
Onze sponsors