Mijn naam is Timothy en ben nieuw hier op het forum. Ik weet dat het gebruikelijk is om je eerst voor te stellen in het "who are you" topic, maar wist niet goed of dit voor mij ook echt van toepassing is. Ben namelijk geen mini rijder en ook niet in de recente toekomst (some day). Mijn excuses moest ik dit toch gedaan hebben, ik zal het dan zeker later doen. Ik heb ecgter wel een mini gerelateerd probleem en ik hoop dat jullie mij er bij kunnen helpen.
Vorige week verjaarde mijn vriendin en aangezien zij een enorme fan is het van het merk (maar jammer genoeg hebt budget nog niet heeft om er zelf een aan te schaffen), had ik voor enkele dagen een mini cooper d gehuurd voor haar. Ze was dolgelukkig en uiteindelijk namen we met toch wel pijn in het hart, afscheid van de mini. Er was afgesproken dat ik de mini zou terugbrengen op maandagavond en ik mocht de sleutels dan in de brievenbus steken. Zo gezegd, zo gedaan. Nu krijg ik eergisteren een mail van het verhuurbedrijf dat ik mijn waarborg nog niet terugkrijg, daar er schade aan de mini was vastgesteld. Wanneer er een bestek opgemaakt zou zijn, zou ik het verschil waarborg-schade terugkrijgen. Ik was verbaasd. Schade aan de mini

Na dit lange verhaal, sorry, is mijn vraag nu: iemand een idee wat een nieuwe zijlijst van mini kost? Is veronderstel ik enkel te verkrijgen in pakket. Heb al wat zitten zoeken hier op het forum, maar vind meestal zijlijsten van jcw of van lumma. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. Dan heb ik toch een idee op wat voor bedrag ik me mag voorbereiden.
Alvast bedankt,
Ducky (Timothy)