een beetje een vreemde vraag:
wie weet een merk/type reiskoffer dat perfect de kofferruimte van een clubman vult? met tussenvloertje dan...
Koffer
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb een mooie gevonden bij de bijenkorf. de seahawk 26". was in de aanbieding tot vandaag.

De diepte is zodanig dat de deurtjes nog net dichtkunnen. Boven de koffer heb ik een centimeter of 3 en naast de koffer aan beide zijden 10 centimeter ofzo. Dus de kofferbak is redelijk afgevuld. Kan er nog wat klein grut naast.

De diepte is zodanig dat de deurtjes nog net dichtkunnen. Boven de koffer heb ik een centimeter of 3 en naast de koffer aan beide zijden 10 centimeter ofzo. Dus de kofferbak is redelijk afgevuld. Kan er nog wat klein grut naast.
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk ook even bij BMW zelf.
Per abuis een beetje te grote maat besteld (was "gratis" bij de lease 1-serie).
Toch maar even proberen in de Clubman....SUPER!!!...en zonder het "tussenvloertje eruit te moeten halen.
Trolley Bag art.no 80 22 0433960 (nie echt goekoop..
)
Groet,
Mike
Toch maar even proberen in de Clubman....SUPER!!!...en zonder het "tussenvloertje eruit te moeten halen.
Trolley Bag art.no 80 22 0433960 (nie echt goekoop..

Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb je tip opgezocht op de bmw site. klikkerdeklik
Jammer dat het stof is en geen harde koffer! Maar thanx voor de tip! Heb vandaag een tweede exemplaar gehaald bij de Bijenkorf. De aanbieding was nog niet uitverkocht. Niet voor in de clubman... maar voor vliegvakanties.
Mwoah 150 euro. Ik heb meer betaald!ITSU028 schreef:Kijk ook even bij BMW zelf.
Trolley Bag art.no 80 22 0433960 (nie echt goekoop..)
Groet,
Mike

Jammer dat het stof is en geen harde koffer! Maar thanx voor de tip! Heb vandaag een tweede exemplaar gehaald bij de Bijenkorf. De aanbieding was nog niet uitverkocht. Niet voor in de clubman... maar voor vliegvakanties.
Onze sponsors