Ik kocht vorige maand een Cooper S van mei (9) 2008. Deze auto is me verkocht met fabrieksgarantie t/m die datum en zou daarna nog 2 jaar aanvullende garantie hebben volgens het Next principe.
Degene die me de auto verkocht zegt de auto te hebben aangemeld bij Mini Neredrland voor de extra 2 jaar garantie.
Mijn vraag is nu hoor ik hier iets van te krijgen een bewijs o.i.d. of loopt de garantie automatisch door en word het alleen aangegeven in de Mini computersystemen waar de dealers op zijn aangesloten.
Graag een antwoord op deze vraag
Groetjes
Willem
2 jaar extra garantie automatisch geregeld?
- Bukkie
- Mod virus alert!
- franklin1969
- Leerling Mini lid
Bericht
extra garantie
Willem:
ik heb m'n Mini gekocht in april 2008. Daar hebben ze me verteld (Mini Rotterdam) dat er een Mini Next garanatie op zou zitten: denk ik dezelfde garantie als bij jou: de extra 2 jaar garantie bovenop de standaard fabrieksgarantie. Ik kreeg vorige week een algemene brief binnen van BMW dat mijn fabrieks garantie verlopen is...OK, dat kan, dacht ik,maar ik heb nog 2 jaar Mini Next dacht ik.
Bij BMWzelf zeiden ze me dat klopt: u heeft nog tot 2010 garantie lopen......UHHHHH, dat klopt niet zei ik: ik heb 2 jaar extra Mini Next garantie.
Die is ingegaan toen ik de auto kocht: dus in 2008. in 2008 nog extra 2 jaar dus 2010.....deze garantie gaat in zodra je hem koop dus niet zodra je fabrieksgarantei is afgelopen nog eens extra 2 jaar erbij......1 jaar Next garantie voor noppes omdat ik toen nog gewoon fabrieksgarantie had....bastards
Franklin
ik heb m'n Mini gekocht in april 2008. Daar hebben ze me verteld (Mini Rotterdam) dat er een Mini Next garanatie op zou zitten: denk ik dezelfde garantie als bij jou: de extra 2 jaar garantie bovenop de standaard fabrieksgarantie. Ik kreeg vorige week een algemene brief binnen van BMW dat mijn fabrieks garantie verlopen is...OK, dat kan, dacht ik,maar ik heb nog 2 jaar Mini Next dacht ik.
Bij BMWzelf zeiden ze me dat klopt: u heeft nog tot 2010 garantie lopen......UHHHHH, dat klopt niet zei ik: ik heb 2 jaar extra Mini Next garantie.
Die is ingegaan toen ik de auto kocht: dus in 2008. in 2008 nog extra 2 jaar dus 2010.....deze garantie gaat in zodra je hem koop dus niet zodra je fabrieksgarantei is afgelopen nog eens extra 2 jaar erbij......1 jaar Next garantie voor noppes omdat ik toen nog gewoon fabrieksgarantie had....bastards
Franklin
let the games begin
- Bukkie
- Mod virus alert!
Bericht
Kun je mij ook vertellen van wie je dit certificaat hebt gehad en op welk tijdstip.
Ik bedoel was dit bij aflevering of is het je later toegezonden door Mini Nederland ??
Alvast bedankt voor je antwoord
Willem
Xanlle schreef:Ik heb een MINI Next garantie certificaat gekregen met daarop de voorwaarden en dergelijke en de gegevens van de auto. Getekend door mij en de dealer.
Kun je mij ook vertellen van wie je dit certificaat hebt gehad en op welk tijdstip.
Ik bedoel was dit bij aflevering of is het je later toegezonden door Mini Nederland ??
Alvast bedankt voor je antwoord
Willem
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Je hoort bij aflevering een papieren MINI Servicecard te krijgen, en een MINI NEXT garantie certificaat.. Naar verloop van tijd krijg je van MINI Nederland uiteindelijk de MINI Servicecard in kunstof thuisgestuurd...
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eerste keer wel alles keurig geregeld door Dubbelsteyn.
Tweede keer door andere dealer. Moet het nog krijgen (bijna 2 jaar). Laat maar zitten. Ze hebben overigens wel wat dingetjes onder garagantie gerepareerd. Het zal dus best geregistreerd staan.
Tweede keer door andere dealer. Moet het nog krijgen (bijna 2 jaar). Laat maar zitten. Ze hebben overigens wel wat dingetjes onder garagantie gerepareerd. Het zal dus best geregistreerd staan.
Onze sponsors