CD Boost geeft informatie completer dan voorheen (bv in plaats van track nr de titel).
AUX ingang zit handiger.
Nu zit er een originele armsteun in en die zit toch echt veel beter....
In plaat van sport stoelen nu standaard stoelen (op verzoek van mijn vrouw).... ik vind ze wat minder zitten maar vrouwtje wel blij.
Chrome uitlaat stukje is zowaar iets langer geworden..... (vorige was ook wel erg triest)
Nu is de dakbekleding antraciet.....erg mooi........
Garmin Navigatie systeem ingebouwd door de Dealer en ik moet zeggen dit ziet er zeer fraai uit
Ze waren wel iets vergeten.....ik had de bonnet stripes besteld en die zaten er niet op...........nu twijfel ik of ik ze er nog op laat zetten....kent iemand overigens een bedrijf die dat doet (ipv de dealer).
http://www.newminiclub.nl/gallery.php?id=35592
Nu de eerste kilometer maken.
Er staan wat foto's in de Gallery
Update 2 augustus.
- Grrrrrrr, ook deze ramen kraken in de rubbers....ff inspuiten
- kreeg de vraag waar de Garmin mount vandaan komt.....bij de dealer, is speciaal voor Mini
- Start/stop werkt perfect, zodra je de koppeling ook maar iets aanrakt start die weer
- Knopje voor uitschakelen start stop zit achter de pook
- DSC kan worden uitgezet!!!!!!!!!!
Update 4 augustus
-De motortjes van de ramen zijn krachtiger.....wauw...heel soepel naar boven en beneden....EINDELIJK
-geluid nog steeds bagger
- DIY speaker din de voordeur kan aangepast worden....spiegelschakelaar zit niet meer vast aan het Paneel...
17 Augustus
- BadSMini gaat zaterdag a.s. de striping aanbrengen....het is een zilveren striping geworden. Ik ben benieuwd.
Striping door BADS