Mini Cabrio dure lol, belachelijk!!

serapsu
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Mini Cabrio dure lol, belachelijk!!

14 aug 2009, 11:25

Wat ik vanmorgen las in de krant, belachelijk!!
Hier de link

http://auto.limburger.nl/articles/front ... s-dure-lol
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 aug 2009, 12:05

Positief stukje zeg. Ga me bijna schamen......

Dat ik uberhaupt al in een MINI cabrio durf te rijden zeg :oops:
Ik ga meteen naar de dealer om een BMW waardig, niet over de top ge-poppenkastte automobiel aan te laten meten.

:s
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 aug 2009, 12:31

Ach, zou me er niet te druk over maken.
Iedereen zijn mening. :p
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 aug 2009, 12:34

De Limburger schreef:In zuidelijke landen rijdt geen zinnig mens met zijn cabriolet open, wanneer de zon zijn verzengende stralen op ons afvuurt. Dak lekker dicht en de airco niet ál te koud, dan heb je het behaaglijk – en is de kans op de zoveelste verkoudheid gering. In ons land echter zie je met dit mooie zomerweer de cabriorijders domweg met de kap naar beneden rijden, zelfs op de door roet en ander fijn stof benevelde snelwegen. Niet alleen verbrand je levend, maar de airco kan in zo’n nieuwe Mini dan hoogstens je voeten wat afkoelen. En het motto moet toch zijn: warme voeten en het hoofd koel.
:s :s :s

De schrijver waarschijnlijk altijd een paraplu boven zijn hoofd als de zon schijnt, ook als hij op het terras zit, loopt of fietst. En bovendien een mondkapje.

Kneuterkrant De Limburger.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 aug 2009, 12:38

alias van deze schrijver is ook MJackson.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 aug 2009, 13:21

De schrijver van dit stukje poëzie rijdt waarschijnlijk zelf in de opstap-versie van de BMW 1-serie in de meest verkochte kleur, zonder opties, met de kleinste motor en wieldoppen. Dus niet opvallend, niet over-the-top, betaalbaar, zuinig en jaja een echte BMW!! Dat vind ik nou zielig.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 aug 2009, 14:11

Hallo, heeft iemand de inhoud van de Limburger wel eens gelezen .... de schriftelijke vorm van " hart in aktie", maar dan nog een graad erger!! Wat B. zegt ... kneuter krant, zou me er dus niet te veel van aantrekken. DAK OPEN!!! :mrgreen:

marss
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 aug 2009, 19:56

Sepp schreef:De schrijver van dit stukje poëzie rijdt waarschijnlijk zelf in de opstap-versie van de BMW 1-serie in de meest verkochte kleur, zonder opties, met de kleinste motor en wieldoppen. Dus niet opvallend, niet over-the-top, betaalbaar, zuinig en jaja een echte BMW!! Dat vind ik nou zielig.
Daarom heb ik de duurdste 18" BMW velgen onder mijn Bimmer! :wink:
Om mij te onderscheiden van leasende BMW rijders of ik-wil-wel-maar-kan-niet rijder... >)
Owja, ik heb heb ook nog vele leuke opties...

Word soms zo moe van die schrijvers van niet-autobladen. Priussen en Jan Modaal auto zijn het vaak helemaal!
Van kneuterige feitjes, energielabel zus, wieldoppen zo maar emotie is er vaak niet te vinden.
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 aug 2009, 18:11

Ik kom met m'n Cooper S Cabrio net terug uit noord Italïe en hebben het meest fantastische weer gehad. Van de 17 dagen hebben we 14 dagen open gereden. Zo in het toch wel zuiden van Eutopa te noemen gebied zijn wij veel cabrio's tegen gekomen die bijna allemaal open reden, heerlijk zo in de zon met factor 30 op je armen en gezicht. Ik weet niet waar deze Limbo Pietje puk zij wijsheid vandaan haalt maar volgens mij is dit slechts jaloers gedrag van iemand die zelf nooit verder kwam dan een lelijke eend. Ik zou adviseren om goed te sparen zodat hij er ooit ook een zou kunnen aanschaffen. Als hij dan maar geen lid wordt van onze club!
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57

Terug naar “MINI-talk”