Hallo allemaal!
Zal me ff voorstellen: ik ben Katja en al enige tijd zwaar onder de indruk van Mini's (nieuw en klassiek).
Nu heeft mijn wederhelft de mazzel dat zijn Volkswagen Passat leasebak in februari aan vervanging toe is. Omdat we allebei de Clubman érg leuk vinden (en hij behoefte heeft aan ruimte achterin), wordt het waarschijnlijk een Clubman.
Diesel is een must van zijn werkgever, en ook metallic lak is verplicht.
Dit willen we zeker:
1. Kleur: Hot Chocolate
2. Hot chocolate leren bekleding ((hoewel ik ook erg gelukkig zou worden van de kleur Toffee uit de Mayfair - maar dat zal wel niet gaan, denk ik)
3. Houten stuurwiel
4. Dak en spiegels zilver
5. Panoramadak
6. Cruise-control (vanwege de lange afstanden)
7. 17" wielen (maar welke?)
We twijfelen nog over de wielen. En over de kleur van de interieurpanelen. Is het English oak misschien té plastic ogend? En vloekt het wellicht bij het chocolate leer? Wat zouden jullie doen?
En welke opties zien we over het hoofd? Wat moeten we er zeker op nemen? Is het goed voor een pakket te kiezen? En welk? En wat zin jullie ervaringen met de div. radio/cd-spelers?
Ik vind zelf de verstralers op de grill ook erg stoer, dus die mogen er ook op.
Zowel ik als mijn wederhelft vinden het moeilijk om knopen door te hakken. En gezien jullie expertise, dacht ik dat jullie me misschien kunnen helpen te beslissen.
Ik heb de mini configurator al div. keren ingevuld, maar krijg steeds het gevoel dat ik dingen dubbel zit aan te klikken (en daar ook voor betaal). Budget is ong. 35000 euro, dus daar moeten we een boel voor kunnen doen. En februari komt steeds dichterbij.
We rijden zo'n 35.000 km per jaar, en vooral lange afstanden.
We hebben vanmiddag een stuk gereden in een mini Clubman benzine, en we worden gewoon vrolijk van in- als exterieur. Was het maar februari.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Nieuwe Mini Cooper D Clubman bestellen - welke tips?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Chili pakket, en zelf ga ik altijd voor dvd navi.
Verder is het kiezen van opties altijd erg persoonlijk. Ik zou bv niet kiezen voor run flat banden. Xenon is wat mij betreft wel een must.
Pdc en regensensor is ook altijd prettig...
Succes met kiezen en per febr veel plezier ermee!
Wel even laten weten wat het geworden is he?
Verder is het kiezen van opties altijd erg persoonlijk. Ik zou bv niet kiezen voor run flat banden. Xenon is wat mij betreft wel een must.
Pdc en regensensor is ook altijd prettig...
Succes met kiezen en per febr veel plezier ermee!
Wel even laten weten wat het geworden is he?

- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
inderdaad pdc.
pepper pakket kan ik je ook aanraden. daar zit boost in en dat is prima voor de normale gebruiker.
cruisecontrol, die heb ik helaas niet genomen.
hot chocolate staat echt vast? die zie je zo vaak....
die english oak panelen... staan best leuk in de configurator. wellicht heeft iemand hier ze ook?
misschien de donkere hemelbekleding?
pepper pakket kan ik je ook aanraden. daar zit boost in en dat is prima voor de normale gebruiker.
cruisecontrol, die heb ik helaas niet genomen.
hot chocolate staat echt vast? die zie je zo vaak....
die english oak panelen... staan best leuk in de configurator. wellicht heeft iemand hier ze ook?
misschien de donkere hemelbekleding?
- patrick1976
- Mod virus alert!
Bericht
donkere hemel is zeker een aanrader. striping? driving lights? chrome tankdop? knippers in wit?
hier war voorbeelden van mijn eigen HC:

hier war voorbeelden van mijn eigen HC:

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wéér een HC erbij...
Denk dat ik voor een andere kleur ga!
Zou géén houten stuur nemen. Zo'n stuurwiel geeft niet voldoende grip in je handen naar mijn idee.
Succes met jullie (jouw) keuze!

Zou géén houten stuur nemen. Zo'n stuurwiel geeft niet voldoende grip in je handen naar mijn idee.
Succes met jullie (jouw) keuze!