Toch weer een Mini Cabrio :-)

Mi
MiniCooperSCabrio

Toch weer een Mini Cabrio :-)

25 jul 2010, 15:00

Ik zag net dat ik al 3 jaar niet meer ingelogd ben geweest op dit forum maar vanaf nu weer wel want .... ik heb gisteren toch weer een Mini besteld: een PW Cooper Cabrio dit keer, R57. Mijn vorige Mini was een PW Cooper S Cabrio. Al met al wordt deze nieuwe Cooper Cabrio mijn 4e Mini (5e als je de Classic Mini mee telt).

Het wordt dus een PW Cooper Cabrio met JCW sideskirts, witte knipperlichten, chromen spiegelkappen, bruine lederen bekleding en chrome line interieur en bruine kap. Zwarte 17" 108 velgen.

Ik had eigenlijk het plan opgevat om hem pas in de loop van 2011 te bestellen maar tot mijn verbazing wordt de R57 al na anderhalf jaar vervangen door de LCI en deze spreekt me tot op heden helemaal niet aan, zowel qua interieur als exterieur.

Mijn dealer bleek toevallig een PW in bestelling te hebben bij de fabriek met zo'n beetje 90% qua uitvoering precies zoals ik zelf ook had zullen samenstellen. Omdat dit mijn laatste kans was toch de knoop doorgehakt. Gisteren het koopcontract getekend. In overleg wordt hij pas in januari op kenteken gezet.

Dit keer een Cooper, geen S, o.a. vanwege het benzineverbruik. Verder zoek ik een comfortabele auto. Met de S uit 2006 kon ik eigenlijk alleen sportief rijden. Echt comfortabel vond ik hem niet.
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7194
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

25 jul 2010, 15:19

nou welkom maar weer. En dan zien we je nieuwe mini wel verschijnen op dit forum in de 'show your ride' topic..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

25 jul 2010, 16:05

Welkom terug en van harte gefeliciteerd met de nieuwste!! :D

Kleurencombi klinkt mooi, wit met bruin... succes met wachten en tot op meets !!!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

25 jul 2010, 21:17

Leuk! Ben benieuwd! Bij welke dealer kunnen we straks jou "ex" kopen?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Mi
MiniCooperSCabrio

Mini Cabrio

27 jul 2010, 15:44

Mijn ex Mini heb ik al een tijdje niet meer ... ik ben tijdelijk Mini-loos :-( :-( :-( Heb echt afkickverschijnselen LOL :~)
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Toch weer een Mini Cabrio :-)

27 jul 2010, 22:02

hoi welkom terug bij de Minioten,

MiniCooperSCabrio schreef: ... tot mijn verbazing wordt de R57 al na anderhalf jaar vervangen door de LCI en deze spreekt me tot op heden helemaal niet aan...
Moest even nadenken wat je met LCI bedoelde, maar dat is de "facelift" natuurlijk. Qua kostenoverweging kan ik me wel voorstellen dat Mini de facelift tegelijkertijd doorvoert voor al haar modellen. De meesten zijn toch wel te spreken over de andere interieur, knopjes etc...?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

27 jul 2010, 22:12

Qua uiterlijk stap je echt in een andere MINI! Binnen is het ook allemaal heel anders, vooral de dash......


Ik ben ook van de R 52 naar R 57 gegaan en mis m'n PW nog wel hoor tis net allemaal net dat beetje meer.....bij mun ouwetje was ook uit 2006.
Deze is wat stoerder, lomper als ik het zo mag zeggen......

Succes met wachten en have fun :))

Gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 7339
Lid geworden op: 08 nov 2016, 21:15

03 aug 2010, 16:52

Welkom terug :)

klinkt als de beste kleurencombinatie voor een cabrio :)

wij hebben er nog geen moment spijt van gehad! en de r57 cooper is inderdaad een comfortabele auto, maar je kan er nog best sportief mee rijden, als je dat wil :D

succes met wachten!!

Groet,

Mark

Terug naar “MINI-talk”