Autojacht

Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Autojacht

15 apr 2011, 09:50

Vanmiddag gaat het beginnen, richting Dld, Bitburg om precies te zijn, om een R55 S te bekijken, ben benieuwd. :roll: Laat vanavond hier wel weten hoe het was :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

15 apr 2011, 09:55

Die hot chocolate? Heb je die nu nog niet gekocht? :mrgreen:
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

15 apr 2011, 10:15

Ja die hot chocolat en nee nog niet gekocht :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

15 apr 2011, 12:27

succes ! ben zeer benieuwd.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

15 apr 2011, 22:09

Zo weer terug. Was een lekker daggie. Onderweg halverwege nog even spannend, na telefonisch contact met de dealer bleek dat er vandaag nog een gegadigde kwam, die had (nog) niet gekocht, dus toch verder naar Bitburg. Aangekomen was de ontvangst prima te noemen. Na kopietje van het rijbewijs gemaakt te hebben kreeg ik de sleutels in handen gedrukt om te kijken en te sturen.

minpunten:
  • - geen automatische airco, alleen handbediend, dat was een kleine teleurstelling want niet op gerekend.
    - geen stuurwielbediening voor de radio en dus ook geen cruise control, niet zo'n heel groot probleem, radio zit veel beter onder handbereik dan bij de R53.
    - bonnet scoop is beetje vervormd door de hitte


pluspunten:

  • - panodak is echt lekker. De kleine zat achterin, "papa ik kan de wolken zien!"
    - Hifi klinkt gewoon goed.
    - Hot Chocolat is echt een geweldige kleur! Zeker met het leder lounge in dezelfde kleur
    - auto was verder vrij van krasjes en deukjes en met de zwarte JCW wielen zag het er stoer uit!
    - nieuwste kettingspanner zit erop!
Even een nachtje alles laten bezinken nog :)

Ook nog wat foto's geschoten:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

15 apr 2011, 22:25

Het is wel echt een beauty! :-PP Geweldige kleur van binnen en van buiten en die zwarte R113's zijn ook top. 8) Zie je niet zo vaak, dat een verder zo volle Cooper S geen climate control heeft. Maar goed, ik vind de handbediende airco ook prima werken.

Succes met de beslissing!
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

15 apr 2011, 22:31

Ja vond ik dus ook, daarom was ik enigszins verbaasd. Wél pano, wél leder lounge, wél hifi en dan geen automatische airco. Maar die kleur maakt echt zó véél goed :mrgreen: En zoals je zegt, de handbediende werkt prima, hij koelt :roll: :lol:

Wel ook weer een heerlijk stuurgevoel en wegligging. En ik was vergeten hoe knijterhard het onderstel van een Mini ook alweer was >)
vin10
Be Mini
Be Mini
Locatie: Hoogstraten
Berichten: 580
Lid geworden op: 10 mar 2011, 12:44

15 apr 2011, 23:06

De minpunten zouden bij een eventuele herverkoop door jou, de verkoopwaarde sterk doen zakken :cry:
Het lijkt alsof ze de lederen zetels er achteraf hebben in geplaatst samen met de mooie zwarte velgen ?
Bruin is zeker een kleur voor de liefhebber, vind ik persoonlijk :|

Maar als de prijs goed is en er een goede garantie op zit, zeer mooie Clubman S :D

Grtz
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

16 apr 2011, 08:08

Welkom "terug " Frankie !!!! Volgens mij is die auto al goedgekeurd door de achterbankzitters !!! :wink:


frankie schreef:Even een nachtje alles laten bezinken nog :)
De nacht is om, hup terug naar Duitsland !!! :mrgreen:

frankie schreef: minpunten:
  • - geen automatische airco, alleen handbediend, dat was een kleine teleurstelling want niet op gerekend.
    - geen stuurwielbediening voor de radio en dus ook geen cruise control, niet zo'n heel groot probleem, radio zit veel beter onder handbereik dan bij de R53.
    - bonnet scoop is beetje vervormd door de hitte
Ik zie niets onoverkomenlijks in het lijstje. Beetje korting proberen te halen nog, ik zou bedingen dat ze de scoop vervangen zonder meerprijs, en gauw kopen.



:mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

16 apr 2011, 09:27

vin10 schreef:Het lijkt alsof ze de lederen zetels er achteraf hebben in geplaatst
:s

En de deurpanelen zeker ook? Nee, het leder lounge is er af fabriek zo ingezet. De betreffende dealer heeft de auto ook nieuw uitgeleverd en hij is daar altijd in onderhoud geweest. En nu dus weer ingeruild op een ander. Voor aflevering wordt er nog een uitgebreide onderhoudsbeurt gedaan, waarbij o.a. ook de achterste sierlijst wordt vervangen en het netje van het schuifdak.

Voor wat betreft je opmerking over de verkoopwaarde bij herverkoop, er zitten natuurlijk ook opties op die die verkoopwaarde juist doen stijgen (panodak, leder lounge, 18" JCW velgen). Het zou natuurlijk een ander verhaal zijn als er helemaal geen airco op zou zitten.

Ben gisteren alleen nog vergeten te vragen van het exportkenteken, dus daar heb ik nog even over gemaild.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

16 apr 2011, 09:41

klinkt goed :D
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Regio Delft
Berichten: 344
Lid geworden op: 30 dec 2010, 20:13

16 apr 2011, 13:05

Ik vindt hem heel erg mooi.. Het interieur is echt om te kwijlen. Ik hou altijd van hele volle auto's (qua accesoires), al moet ik zeggen dat een automatische airco voor mij nou niet zo heel erg belangrijk is.

Hoe vaak moet je bij een handbediende airco draaien aan de knop? 1x per dag?? Is echt wel mee te leven.
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

16 apr 2011, 13:21

Hij is echt heeeeeeeeeeeel mooi. Ik zou het wel weten.
Wij zijn ook terug van automatische airco naar handbediende airco
en ook moet zeggen daar is prima mee te leven. Ik vind dakkie, leer, en z'n 18 inchers veel leukere opties.

Succes met het maken van je beslissing.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
vin10
Be Mini
Be Mini
Locatie: Hoogstraten
Berichten: 580
Lid geworden op: 10 mar 2011, 12:44

16 apr 2011, 14:02

Frankie,

Ik bedoel het zeker niet negatief.
Maar als de originele factuur al die opties vermeld en de prijs is goed :wink: kopen.

Ik dacht hier aan:

http://www.miniofwestchester.com/Vehicl ... /911171473

Hou ons op de hoogte !

Grtz
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

19 apr 2011, 09:48

:yeah

Terug naar “MINI-talk”