Je hebt Mini next garantie,
en je auto moet onder garantie een garagebezoek brengen. Is het dan geen onderdeel van Mini next dat zij zorgen voor vervangend vervoer?
Mini next garantie?!
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Ok bedankt, ik kan het niet vinden in mijn voorwaarden. Maar vond het zo vreemd dat ik er anders nooit voor hoefde te betalen en tegenwoordig wel.Mini Wolf schreef:Volgens mij alleen als de reparatie langer duurt dan een dag maar dat kan je in de voorwaarden zo zien.
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Ik ben al 2 keer naar de garage geweest voor 'kwaaltjes' in mijn 'next garantie', 1e keer hoefde ik niets te betalen, 2e keer moest ik mijn leenauto afgetankt terugbrengen. Hoefde toen maar 5 euro benzine te tanken, dus dat scheelde. Maar ik denk inderdaad dat het een service is als je niets hoeft te betalen, en uiteraard afhankelijk van de situatie. ;-)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb altijd gratis vervangend vervoer gehad als ik gebruik maakte van de MINI Next garantie. Ook nu met de Premium Selection van BMW is het vervangend vervoer gratis. Maar waarom stel je de vraag niet direct aan je dealer?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mij komt het een beetje raar over dat de Algemene Voorwaarden niet van dé Mini Next garantie zijn maar dat een dealer zo'n z'n eigen regeltjes heeft ... blijkbaar.
Is namelijk ook mijn ervaring. Bij een mankement binnen 6 maanden na aankoop wordt door de ene dealer moeilijk gedaan over vervangend vervoer. Terwijl bij de andere dealer ik na 1 1/2 jaar moeite moet doen om ze te overtuigen dat het echt niet hoeft en wel wacht totdat het klaar is.
De kenniS van service is bij sommige dealers akelig klein ...
Is namelijk ook mijn ervaring. Bij een mankement binnen 6 maanden na aankoop wordt door de ene dealer moeilijk gedaan over vervangend vervoer. Terwijl bij de andere dealer ik na 1 1/2 jaar moeite moet doen om ze te overtuigen dat het echt niet hoeft en wel wacht totdat het klaar is.
De kenniS van service is bij sommige dealers akelig klein ...
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Vraag heb ik gesteld, en ze zeiden dat je gewoon moest betalen. Deze dealer heeft meerdere vestigingen en schijnbaar is het bij alle vestigingen verschillend.mushrop schreef:ik heb altijd gratis vervangend vervoer gehad als ik gebruik maakte van de MINI Next garantie. Ook nu met de Premium Selection van BMW is het vervangend vervoer gratis. Maar waarom stel je de vraag niet direct aan je dealer?
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ja het hangt af van de gewilligheid van de dealer, of van de oplettendheid van de receptionist. Bij de ene dealer maakte het ook een verschil of je binnen de standaard 2 jaar zat of daarna, in de uitgebreide garantie (die blijkbaar ook minder dekt, niet dat ik daar bij het bestellen ooit voorwaarden van gekregen heb).
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Auto is inmiddels heen geweest, netjes reparatie onder garantie. En heb er tevens een klein presentje bij gekregen, een setje kopje en schoteltjes van Mini en JCW.

Onze sponsors