Beste leden,
Ik heb een brief gekregen omdat mijn mini niet morgen(31juli) geleverd word maar 4 september....omdat mogelijke defecten aan het motormanagement systeem.
heeft iemand hiervan gehoord en wat zal het defect dan wezen?
Ben echt f**k piss
Terug roep actie!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Levering wordt niet morgen, maar 'n maand later. En je krijgt dat NU al te horen...
Ik zou ook very
zijn!
Re: terug roep actie!
Goh!RUUDJE1980 schreef:Ik heb een brief gekregen omdat mijn mini niet morgen(31juli) geleverd word maar 4 september....
Ben echt f**k piss
Levering wordt niet morgen, maar 'n maand later. En je krijgt dat NU al te horen...

Ik zou ook very

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Door een morgelijk defect aan je motormanagement wordt het bijna anderhalve maand later
, erg vreemd, bovendien als die morgen afgeleverd zou worden dan zou die al op kenteken gezet moeten staan.
Als dat niet zo is dat wist de dealer al langer dat de auto niet morgen geleverd kon worden !

Als dat niet zo is dat wist de dealer al langer dat de auto niet morgen geleverd kon worden !
Laatst gewijzigd door FastBunny op 30 jul 2007, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Terug roep actie maar je hebt hem nog niet eens gehad, erg jammer
Ik zou eens goed doorvragen over het hoe en waarom.
Kan toch niet zo zijn dat alle Mini's wereldwijd een maand later worden geleverd door een defect in de software wat opgelost moet worden? Software updaten duurt 10 minuten. En alle geleverde modellen rijden dus rond met foute software? Vreemd.

Ik zou eens goed doorvragen over het hoe en waarom.
Kan toch niet zo zijn dat alle Mini's wereldwijd een maand later worden geleverd door een defect in de software wat opgelost moet worden? Software updaten duurt 10 minuten. En alle geleverde modellen rijden dus rond met foute software? Vreemd.
- RUUDJE1980
- Leerling Mini lid
Bericht
Beste leden,
Mijn excuus dat ik het onderwerp 'terug roep actie' hebt aangesneden. Het was namelijk een grap
van het bedrijf waar ik werk en de bmw ,(ekris) een complot dus. Ik was echt zwaaaar over de zeik. Heb ze zelf gedreigd om de auto te cancelen want ik ga 22 aug. op vakantie naar Italie met de auto....de brief was aangetekend door bmw en zag er wel professioneel uit (met logo papier..etc.).Bij mij op het kantoor was het erg druk en iedereen was aan het lachen toen ik erachter kwam dat het een grap was (i'm punk'd).....okey het was een hele goeie grap!!! Zelfs de bali medewerker van Mini wist ervan. Was ook wel een beetje mijn eigen schuld omdat elke dag over mijn mini hebt....
....vergeven maar niet vergeten
bedankt voor posten van jullie reactie.
groetjes,
Ruudje
ps. morgen staat de mini klaar
Mijn excuus dat ik het onderwerp 'terug roep actie' hebt aangesneden. Het was namelijk een grap

....vergeven maar niet vergeten

bedankt voor posten van jullie reactie.
groetjes,
Ruudje
ps. morgen staat de mini klaar

Laatst gewijzigd door RUUDJE1980 op 30 jul 2007, 21:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit zijn gewoon geen grappen he
Met de levering van een MINI moet je dat soort gein niet uithalen want de persoon in kwestie wordt al genoeg gekweld. Zeker als je alle positieve reacties op dit forum ziet.
Dit vraagt nadrukkelijk om een re-actie!
Veel plezier morgen

Met de levering van een MINI moet je dat soort gein niet uithalen want de persoon in kwestie wordt al genoeg gekweld. Zeker als je alle positieve reacties op dit forum ziet.
Dit vraagt nadrukkelijk om een re-actie!

Veel plezier morgen

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ik dacht al want ik werk zelf bij Ekris MINI Veenendaal, en ik al op chassisnummer controleren, of er een terugroepactie op de auto zit... Gelukkig.. Had bijna al mijn collega's gebeld... Maar vindt het wel stijl.. HIHIHI.. Veel plezier met je MINI morgen...
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kan het wel waarderen zulk soort grapjes.
Een voordeel je bent nu super blij dat hij toch morgen wordt geleverd!!!
gr.
floris
Een voordeel je bent nu super blij dat hij toch morgen wordt geleverd!!!
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!