Heeft iemand hier ervaring mee?
Is dit een goed alternatief voor de ANWB?
Denk erover om mijn ANWB-lidmaatschap op te zeggen. Verstandig?
Mini Mobiele Service
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ligt er aan hoe oud je auto is. Mini Assist is alleen gedurende de garantietermijn gratis (of zelfs überhaupt verkrijgbaar).
Heb ze eens gebeld toen een trut achteruit in de flank van onze zwarte Mini reed.
Direkt aan de lijn en accuraat. Afslepen was toen niet nodig.
Maar als wel, dan bellen ze ook de ANWB en/of Route Mobiel. In sommige gevallen zelfs je dealer.
ANWB is OK, vooral buiten de garantietermijn.
Heb ze eens gebeld toen een trut achteruit in de flank van onze zwarte Mini reed.
Direkt aan de lijn en accuraat. Afslepen was toen niet nodig.
Maar als wel, dan bellen ze ook de ANWB en/of Route Mobiel. In sommige gevallen zelfs je dealer.
ANWB is OK, vooral buiten de garantietermijn.
- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
Hi
Ik heb het bij mijn MINI.
Ze komen (via een wegsleepbedrijf) alleen helpen als je LANGS de weg stilstaat. Dan brengen ze de MINI naar de dichtsbijzijnde dealer. Is er nog mee te rijden...dan mag jezelf naar de dealer rijden. Ik heb dit voorgehad met mijn MINI toen er een draadbreuk was tussen de bougie en de bobine.
De ANWB komt je ook voor de deur helpen!
Ik heb het bij mijn MINI.
Ze komen (via een wegsleepbedrijf) alleen helpen als je LANGS de weg stilstaat. Dan brengen ze de MINI naar de dichtsbijzijnde dealer. Is er nog mee te rijden...dan mag jezelf naar de dealer rijden. Ik heb dit voorgehad met mijn MINI toen er een draadbreuk was tussen de bougie en de bobine.
De ANWB komt je ook voor de deur helpen!

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Binnenkort in dit topic:
Het grote klapband, MINI Cooper D verhaal.
Met in volgorde van opkomst:
-Wicked Wendy
-The machinery AKA MINI Cooper S Cabrio
-De tot op de draad versleten band
-De afgelegen lokatie
-De behulpzame sleepdienst
-De dealer (die eigenlijk dicht was)
-De MINI Cooper D
Houd dit topic dus in de gaten
Het grote klapband, MINI Cooper D verhaal.
Met in volgorde van opkomst:
-Wicked Wendy
-The machinery AKA MINI Cooper S Cabrio
-De tot op de draad versleten band
-De afgelegen lokatie
-De behulpzame sleepdienst
-De dealer (die eigenlijk dicht was)
-De MINI Cooper D
Houd dit topic dus in de gaten

- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dik tevreden over hulpdienst van MINI. Keertje beld mijn vriendin voor lekker band, welliswaar runflat (hadden 'm twee dagen, band verkeerd gemonteerd) maar toch. Komt de ww gewoon voorrijden
Keertje met lege accu in kralingsebos gestaan (fan was blijven draaien) waren er binnen uurtje (duurde alleen maar zo lang omdat er rond 17.00 altijd file staat. Zeiden eerst kan wel ff duren toen even kind late huilen door uit zicht te gaan staan (1/2 jaar oud).
toen zeiden ze komer er gelijk aan.
Conclusie dik tevree!!!
Keertje met lege accu in kralingsebos gestaan (fan was blijven draaien) waren er binnen uurtje (duurde alleen maar zo lang omdat er rond 17.00 altijd file staat. Zeiden eerst kan wel ff duren toen even kind late huilen door uit zicht te gaan staan (1/2 jaar oud).

Conclusie dik tevree!!!