Wauw

pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Wauw

13 nov 2007, 20:58

Hoihoi.
Na al lang plaatjes te hebben gezien van de Clubman en deze dus ook vaak afgekraakt te hebben net als de R56.

Ik moet zeggen dat ik na lang kijken de R56 toch best wel heel mooi begin te vinden, maar terug naar de Clubman.
Ik denk afgelopen maandag 'rij langs goes..toch ff er af toch ff bij mini binnen kijken..'
Ok, ik weet dat we hem toch niet kunnen betalen maar kijken kijken niet kopen.
Kom ik daar binnen..wauw...

Staat er een choco bruine Clubman cooper met choco bruin leder wauw...en een zilver grijs dak
met piano zwart interieur panelen...wauw...
panoramadak....wauw...

Ben in 1x om......marco (Corgilist) hou je Park Lane maar. Jaja, hij is en blijft mooi. Ik vind het nog steeds de mooiste MINI hier bij de club, maar ben helemaal verliefd geworden op de Clubman.

Nu nog een jaar of 10 sparen...of er moet iemand zijn die 40.000,-euro over heeft voor mn volvo s60 uit 2002
of iemand die een fonds wil oprichten.."HELP PIEDRO AAN EEN CHOC CLUBMAN"

Nee hij is echt super!

Vond het alleen wel raar dat ik na ongeveer 20 minuten binnen te zijn geweest slechts aangesproken wordt door een dame die toevallig langs loopt en eigenlijk van de administratie is. 'Moet ik een verkoper roepen?'

Al had ik een zak vol geld gehad, dan had ik hem daar dus al niet gekocht...

Groetjes,
Piedro
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2008, 12:37

Zeker weten!! heb precies hetzelfde! R56 vind ik nog steeds helemaal niks, maar die clubman klopt gewoon helemaal!!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2008, 13:15

Zo, ik heb intussen even wat hoofdletters, punten en comma's aan je verhaal toegevoegd en verwijderd. :shock: Als het goed is, is het verhaal hetzelfde gebleven.

Het spijt me zeer, klinkt misschien erg stom, maar ik moet je uit nieuwsgierigheid toch even vragen of je weet hoe je via het toetsenbord, wat bij je pc is geleverd, een hoofdletter op je scherm neerzet? :wink: :mrgreen:

Het is verder niet erg, maar ik moest het even kwijt.

Over je verhaal. Toch blijf je op een of andere manier zeer aangetrokken door die MINI's he?! :wink: Ik ben bang dat ik in de toekomst datzelfde probleem ga hebben. :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”