Gegroet uit Belgie!
Als eerste post kan ik meteen goed nieuws (voor mezelf dan toch) brengen. Vandaag heb ik een Clubman Cooper S besteld. Dark Silver/Black/Black, Chili en Ginger, en nog wel wat goodies :-). Levering april...
Leuk forum! Heb al een beetje meegelezen en dat heeft me al een en ander geleerd.
Voorlopig heb ik in mijn config de 5-star pace velgen behouden, maar ik ben wel op zoek naar een alternatief. Ik zoek een sportieve velg, matzwart of eventueel antraciet, 17inch, 7 of 7.5j. Ik ben er al een paar leuke tegengekomen: de ATS DTC (gepoedercoat), Rota RB met hart in antraciet, de Mini R99 velg.
Heeft er iemand andere suggesties?
Nieuw forumlid - Clubman S besteld - keuze velg?
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die van mij zijn 17inch. groter kan niet in deze velg.. want dan wordt die 8,5jx18inch. en dat past niet
Beek heeft een aanbieding in deze velg.. zie www.minispeed.nl
Let wel op dat die gelijk een stuk naar buiten komt, dus hij vult de wielkasten perfect!
(je heb de weg vanaf driving-fun gevonden naar de newminiclub)

Let wel op dat die gelijk een stuk naar buiten komt, dus hij vult de wielkasten perfect!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
succes met zoeken! Gr. Olaf
Vind ik opzich wel gaaf staan, heb ooit is een plaatje hier op de club gezien van een R56 met die OZ velgen! echt heel mooi! maarja zeker in velgen zijn er zooooo veel keuze mogelijkheden!!raven14 schreef:Olaf, die van Hans zijn die ATS DTC velgen. De Oz 35th anniversary velgen vind ik niet zo mooi, te veel spaken, laat volgens mij het wiel te groot lijken.
De R90 wielen in antraciet vind ik erg sjiek staan, alleen... erg duur!
succes met zoeken! Gr. Olaf
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
gr. olaf
Hans... heb jij soms aandelen Beek??Hans schreef:Die van mij zijn 17inch. groter kan niet in deze velg.. want dan wordt die 8,5jx18inch. en dat past niet![]()

gr. olaf
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Allereerst gefeliciteerd met je erg goede keuze! De ATS DTC in het zwart zou inderdaad ook erg goed staan onder een DS/zwarte Clubman. R99 in antraciet is ook een hele mooie velg, net als de R90 (die inderdaad wel erg duur zijn). Hier wat plaatjes:
R90 antraciet:

R90 zwart:

R90 antraciet:

R90 zwart:

- Suz Clubman S
- Nieuwsgierig