weet iemand of het mogenlijk is om 19inch onder mijn R56 te leggen.
Heeft er iemand er misschien ook foto s van.
gr; jack
19 inch onder een R56
- modena
- Be Mini
Bericht
Re: 19 inch onder een R56
niemand????????????modena schreef:weet iemand of het mogenlijk is om 19inch onder mijn R56 te leggen.
gr; jack
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet dat er 20 inch wielen en banden voor de MINI te krijgen zijn. Heb er geen plaatje van en ook geen idee waar je ze kan krijgen, maar het schijnt dat ze het in the states nogal eens doen. 

- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar helaas, gene foto van..
zeker eronder te krijgen..modena schreef:weet iemand of het mogenlijk is om 19inch onder mijn R56 te leggen.
gr; jack
- modena
- Be Mini
Bericht
Mijn mini word ook nog 3,5 cm verlaagt .Ik hoop dat het mooi word maar ik denk het wel ik heb ze al meer onder eenR53 zien liggen in 18 inch en de R56 is iets groffer gebouwt dus die mag wel 19 inch hebben vind ik.
vgr, Jack
ik heb 19 inch besteld,het zijn Kann RS-V 7,5j et 42 met 215- 35 -19 pireli p-zero banden.tirex schreef:zeker eronder te krijgen..modena schreef:weet iemand of het mogenlijk is om 19inch onder mijn R56 te leggen.
gr; jack
Mijn mini word ook nog 3,5 cm verlaagt .Ik hoop dat het mooi word maar ik denk het wel ik heb ze al meer onder eenR53 zien liggen in 18 inch en de R56 is iets groffer gebouwt dus die mag wel 19 inch hebben vind ik.
vgr, Jack
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
zou de Mini toch wat langer leggen dan 3,5cm.. als het mogelijk is..
ben benieuwt
heb je er gene foto van??modena schreef:ik heb 19 inch besteld,het zijn Kann RS-V 7,5j et 42 met 215- 35 -19 pireli p-zero banden.tirex schreef:zeker eronder te krijgen..modena schreef:weet iemand of het mogenlijk is om 19inch onder mijn R56 te leggen.
gr; jack
vgr, Jack
ben benieuwt
- modena
- Be Mini
Bericht
wat voor set verlagingsveren heb jij,zijn niet allen veren denk ik he.
vgr. jack
vgr. jack
tirex schreef:heb je er gene foto van??modena schreef:ik heb 19 inch besteld,het zijn Kann RS-V 7,5j et 42 met 215- 35 -19 pireli p-zero banden.tirex schreef:
zeker eronder te krijgen..
vgr, Jack
ben benieuwt
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
super tevreden van..
Gr.M
Kw variant 2.. hoogte & hardheid verstelbaar..modena schreef:wat voor set verlagingsveren heb jij,zijn niet allen veren denk ik he.
vgr. jacktirex schreef:heb je er gene foto van??modena schreef: ik heb 19 inch besteld,het zijn Kann RS-V 7,5j et 42 met 215- 35 -19 pireli p-zero banden.
vgr, Jack
ben benieuwt
super tevreden van..
Gr.M
- modena
- Be Mini
Bericht
bedankt voor jullie reacties.
jack
jongens ik ga het eerst is zo proberen ik heb de verlagingsveren namelijk al binnen.en je zit ook met de omtrek van de wielen die is ook groter geworden he. Als het niks is is een KW set nog zo besteld.Maaij schreef:Mee eens

jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- modena
- Be Mini
Bericht

niks mis mee denk ik
dit is hem dan met de 19 inchmodena schreef:jongens ik ga het eerst is zo proberen ik heb de verlagingsveren namelijk al binnen.en je zit ook met de omtrek van de wielen die is ook groter geworden he. Als het niks is is een KW set nog zo besteld.Maaij schreef:Mee eensbedankt voor jullie reacties.
jack

niks mis mee denk ik

mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding