Vanaf het begin dat ik de MINI heb komt er zo af en toe een licht rammeltje uit de centrale klok. Onlangs nog kwam ik uit Duitsland en van Dortmund tot de grens bijna coninue 180-190. In Nederland terug naar een nette snelheid en daar was het rammeltje weer. Voor mijn gevoel uit de centrale klok. Een paar dagen later was het weer weg.
Toch maar eens een afspraak gemaakt met de dealer, Severs in Woerden. Vandaag is de MINI in de garage geweest en zojuist weer opgehaald. Een niet-zo-leuk verhaal eigenlijk...
Ze hebben de MINI op de rollenbank gezet en bij zo'n 4000 toeren was deze resonantie er (Ronald als ik je fout aanhaal moet het maar ff zeggen). Dashboard helemaal open gehaald (als iedereen hier de topics heeft gevolgd dan weet je wat voor ***klus dit is).
Wat vonden ze...? Missende- en los-zittende schroeven... Een beetje een indruk van een net iets te snel in elkaar gezet dashboard.
2 maanden geleden had ik hier een topic over een projectje met Multicaraudio... Zij hebben het op die manier achter gelaten. Een diepvries koude douche voor die jongens, want dit kan natuurlijk niet. (ik ben overigens wel zeer tevreden over het geluid!!)
Nu zit ik nog wel met een probleem... De rammel zat er al in voordat ik mijn audiosyteem heb ge-upgrade. Wellicht zat er vanaf de fabriek dan al wat los hebben gezeten. Eerst maar eens even afwachten of het rammeltje nog terugkomt.
Voorlopig, Severs, een heel warme douche!! Super service!!
Krijgen de andere dealers ook een warme douche?
Warme douche Mini Severs/Woerden, koude voor Multicaraudio
- adrie
- Nieuwsgierig
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja zeker, KLAAS VISSER te lelystad.
Hoe ze de problemen met mijn MCS hebben opgepakt, en de door hun verleende service.
Altijd prachtige leenauto's mee, mijn auto wordt ophaald door een medewerker.
Zelfs hebben ze mijn auto een keer, na reparatie, voor niks afgetankt. TOP !!!!!!!!!!!!!

Hoe ze de problemen met mijn MCS hebben opgepakt, en de door hun verleende service.
Altijd prachtige leenauto's mee, mijn auto wordt ophaald door een medewerker.
Zelfs hebben ze mijn auto een keer, na reparatie, voor niks afgetankt. TOP !!!!!!!!!!!!!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanwege het nalaten van de betaling van de afgesproken sponsorbijdrage door Multicaraudio aan NewMINIclub (na 7 herinneringen) besloten de sponsoring per heden te beeïndigen. De sponsoring is daarom van de website verwijderd.
Daarnaast de laatste weken een paar negatieve ervaringen vernomen met MCA. Daarom besloten ook positieve ervaringen-topics over MCA te verwijderen.
Daarnaast de laatste weken een paar negatieve ervaringen vernomen met MCA. Daarom besloten ook positieve ervaringen-topics over MCA te verwijderen.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Arjan:
En terecht! Niet betalen = byebye! Ik heb over MCA tot op heden meer negatieve ervaringen gehoord dan positieve...
Not good!
En terecht! Niet betalen = byebye! Ik heb over MCA tot op heden meer negatieve ervaringen gehoord dan positieve...

Onze sponsors