Goedeavond Forumleden,
Nadat we bij verschillende auto's hebben gekeken, onder andere Peugeot 207 en de nieuwe Seat Ibiza,
even met manlief bij Ekris Veenendaal naar een Mini gaan kijken.
Ben hier niet enthousiast over, wel heel mooi, maar niet handig met de boodschappen.
Zag daar ook de Clubman staan, dit was qua ruimte al een stuk beter, maar nog steeds niet overtuigd.
Na enig nadenken en een proefrit dacht ik er al iets anders over, toch wel een leuk karretje.
De ruimte valt ook mee, dus al een beetje om.
Na enkele keren op dit forum te hebben rondgekeken en mooie foto's te hebben gezien, is hij dinsdag besteld.
De volgende is het geworden:
Pepper White met zwart dak
Lederen sportstuur
Middenarmsteun
Hemelbekleding Antharcite
Brushed Alloy
Airco
Witte knippers
Lichtmetaal 17 inch. Crown spoke
Hoop ongeveer 20 september in het bezit van mijn clubman te zijn, en net zo enthousiast te worden als de forum leden hier.
Groetjes Clubwoman.
Even voorstellen
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MMMMMMMMMMM, Pepperwhite!!!!!!!!!! Nice taste
Join the Club, succes met wachten op je mooie Clubman. Alvast veel MINI-plezier........
gr, PC

Join the Club, succes met wachten op je mooie Clubman. Alvast veel MINI-plezier........
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- clubwoman
- Nieuwsgierig
Bericht
Hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties!!
We hebben eerst drie weken vakantie, dat maakt het wachten iets aangenamer.
Als ik zo het een en ander lees op het forum is iedereen super gelukkig met zijn Mini, dus dat moet haast wel goed komen.
Er is ook geen Mini hetzelfde heb ik het idee, sommige zien er echt fantastisch uit.
Een hele goede zondag gewenst,
Groetjes,
clubwoman.
Bedankt voor de leuke reacties!!

We hebben eerst drie weken vakantie, dat maakt het wachten iets aangenamer.
Als ik zo het een en ander lees op het forum is iedereen super gelukkig met zijn Mini, dus dat moet haast wel goed komen.
Er is ook geen Mini hetzelfde heb ik het idee, sommige zien er echt fantastisch uit.
Een hele goede zondag gewenst,
Groetjes,
clubwoman.
- patrick1976
- Mod virus alert!
Onze sponsors