Dashboard-verlichting

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Braspenning Racing
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 okt 2006, 17:30

MINIJCW schreef:Geinige optie, maar wat heb je eraan :?
Wat is eigenlijk de standaard verlichtingskleur (dus als je die optie niet hebt)?[/quote]

Dat zal wel amber zijn zoals het hoort :roll:
Afbeelding
horn
Be Mini
Be Mini

20 okt 2006, 18:07

Mini Poeper schreef:Wat is eigenlijk de standaard verlichtingskleur (dus als je die optie niet hebt)?
geen. donker. back-to-the-basics :mrgreen:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 18:21

Mini Poeper schreef:
MINIJCW schreef::mrgreen: als het maar blinkt, leuke kleurtjes is bij een vrouw al genoeg.
horn schreef:
MINIJCW schreef:Geinige optie, maar wat heb je eraan :?
weer iets extra's dat kapot kan :mrgreen: Typisch zo'n accessoire die je de eerste week 10x gebruikt en dan nooit meer. :roll:
Zo zie ik het ook; zie er niet echt het nut van in. Wat denken ze daar München? 'Persoon stapt in, verandert de verlichtingskleur een aantal keer en kijkt met een open mond rond om vervolgens weg te rijden. Dit bij elke auto rit.'
NOT! Ik stap in en ben weg! Neej...., met deze optie niet: moet ik soms de kleurtjes gaan veranderen in de standaardverlichtingskleur, áls mijn vriendin erin heeft gereden. :evil:

Wat is eigenlijk de standaard verlichtingskleur (dus als je die optie niet hebt)?
Toch niet alles moet nut hebben. Het is niet alleen een auto om van A naar B te komen, maar ook een emotie die je koopt. En zo'n emotie mag van mij best van kleur veranderen! :p Iets wat andere merken niet hebben en eigenlijk heel logisch is! Ik vind hem in ieder geval tof en typisch iets voor in een MINI! :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 18:27

emotie?
zolang het maar angstzweet oproept is het goed!
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2006, 19:46

Weet trouwens niet als je de motor afzet, of de gekozen verlichting blijft. Dus als je weer start je dezelfde kleur behoud.
Standaard is het gewoon zoals in de vorige. BMW kleur, met 2 ledjes die op het middenconsole schijnen
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
horn
Be Mini
Be Mini

20 okt 2006, 19:58

MINIJCW schreef:Weet trouwens niet als je de motor afzet, of de gekozen verlichting blijft. Dus als je weer start je dezelfde kleur behoud.
Ach, als dat niet zo is, kan je binnen no time een modificatie kopen voor 140 euro die dat wel regelt... >)
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
nigel94
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

29 jan 2008, 16:08

heb ook een r56 met ambiance verlichting maar daar blijven me klokjes oranje of is dat bij iedereen zo?
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

29 jan 2008, 16:29

ja, dashboardverlichting verandert niet mee van kleur, eigenlijk wel spijtig, want dat was nu eens een leuk gadget geweest!
adrie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

...ik dacht ff dat er iets fout was...

29 jan 2008, 19:11

ik heb het chili pakket met die ambiance verlichting maar bij alleen maar de kleine licht stipjes bovenin, in de portierstijl, de deurhandle en het opbergbakje in de deur.

Heb me ook altijd af zitten vragen waarom het dashboard amber blijft.........zo lijkt die hele optie eigenlijk nergens op........

Terug naar “Interieur en audio”