Bluetooth optie
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
Bluetooth optie
In mijn huidige mini R53, heb ik zelf een bluetooth carkit ingebouwd. Net wat te vroeg... wat iet wat later kwam de optie uit incl. bediening op het stuur. Bij de nieuwe R56 is die mogelijkheid er ook... maar volgens mij ben je dan rond de 800 euro kwijt (ok je hebt een armsteun erbij) maar die logica is mij ontschoten...
volgens mij is het grote voordeel met een bluetooth carkit dat je je telefoon gewoon in je jaszak kan laten zitten. Opladen met de huidige toestellen komt bij mij nauwelijks voor in de auto.... standby tijd van ruim een week. Of zit ik gewoon verkeerd te kijken en kan het goedkoper?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook gewoon mijn telefoon in mijn broekzak. newministuff.com kennende komt die het eerste met een geïntegreerde oplossing voor de R56, hij heeft het dashboard van een R56 er al voor gedemonteerd.
Dan hangt het er alleen nog maar van af of je navigatie hebt, een schermpje in je MINI wilt waarop ej kan zien wie er belt, of tevreden bent een knopje om een oproep op te nemen of te wijgeren (met voice dailing van je telefoon als die dat heeft).
Update:
sterker nog, newministuff heeft ze er al op staan
Een stuk goedkoper dan de OEM oplossing, zelf met verzenden vanuit de UK.
Dan hangt het er alleen nog maar van af of je navigatie hebt, een schermpje in je MINI wilt waarop ej kan zien wie er belt, of tevreden bent een knopje om een oproep op te nemen of te wijgeren (met voice dailing van je telefoon als die dat heeft).
Update:
sterker nog, newministuff heeft ze er al op staan

Een stuk goedkoper dan de OEM oplossing, zelf met verzenden vanuit de UK.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies, gewoon zo'n aftermarket kitje bestellen zodat je gewoon via het stuur op kan nemen en op kan hangen, net als Berthil! Een mooie oplossing.
Als je je telefoon in de auto op wil laden neem ik wel zo'n snoertje voor de sigarettenaansteker.
Op m'n R56 komt ook zo'n setje, want ik vond de 1300 euro voor de bluetooth module, armsteun en kredel staat echt een belachelijke prijs!
Als je je telefoon in de auto op wil laden neem ik wel zo'n snoertje voor de sigarettenaansteker.
Op m'n R56 komt ook zo'n setje, want ik vond de 1300 euro voor de bluetooth module, armsteun en kredel staat echt een belachelijke prijs!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bovendien is het maar de vraag of het ook goed zal werken.
Zoals ik al vaker gemeld heb: m'n pa, oom en neef hebben de carkits die in de auto standaard bijgeleverd werden eruit laten halen en een aftermarket variant laten installeren omdat het niet goed functioneerden. We praten hier over een E-klasse, A8 en Touareg.
Zoals ik al vaker gemeld heb: m'n pa, oom en neef hebben de carkits die in de auto standaard bijgeleverd werden eruit laten halen en een aftermarket variant laten installeren omdat het niet goed functioneerden. We praten hier over een E-klasse, A8 en Touareg.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Hier in het belgenland werd de optie gesplitst, je kan momenteel de bluetooth met usb audio aansluiting bestellen voor 430 euro (btw in) als optie, zonder armsteun en voice control.
Ik heb die genomen omdat het goedkoper was dan een ipod aansluiting + ipod. (+ ik vind het toch wat
dat de ipod dan gezien wordt als CD-wisselaar...). De bluetooth zelf ga ik toch niet gebruiken, mijn gsm is te oud... Ik heb wel op verschillende plaatsen zowel positieve als negatieve commentaren gelezen over de bluetooth...
Ik heb die genomen omdat het goedkoper was dan een ipod aansluiting + ipod. (+ ik vind het toch wat

- Helenk
- Be Mini
Bericht
Telefoon via Blue tooth werkt prima, inderdaad telefoonboek van het gedeelte dat in de telefoon is opgeslagen kan je gebruiken, adressen van de simkaart niet.
Heb armsteun met aansluiting wel maar voor onze telefoons was er geen craddle leverbaar, schijnt dan nog meer functies te laten zien, zoals gemiste oproepen etc,
Was wel duur maar alles is duur aan de MINI.
(Te koop origineel handsfree met navigatie systeem voor R56: €33000,00 (incl rest van de Mini!
)
Heb armsteun met aansluiting wel maar voor onze telefoons was er geen craddle leverbaar, schijnt dan nog meer functies te laten zien, zoals gemiste oproepen etc,
Was wel duur maar alles is duur aan de MINI.
(Te koop origineel handsfree met navigatie systeem voor R56: €33000,00 (incl rest van de Mini!

groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- pimmy
- Bijna verslaafd
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb nu een nokia 8600 luna, die zal er wel niet op staan...
maar zie wel dat de iphone en de meeste blackberry's t wel doen!!
Heb het lijstje ook even opgevraagd bij de dealert.. maar nog geen reactie!
Gr. Olaf
dank u dank u dank u..pimmy schreef:Hier staat een klein lijstje : http://www.northamericanmotoring.com/fo ... p?t=129431
heb nu een nokia 8600 luna, die zal er wel niet op staan...
maar zie wel dat de iphone en de meeste blackberry's t wel doen!!
Heb het lijstje ook even opgevraagd bij de dealert.. maar nog geen reactie!
Gr. Olaf
- pimmy
- Bijna verslaafd
Onze sponsors