Aux aansluiten hifi audio systeem incl. navigatie

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Aux aansluiten hifi audio systeem incl. navigatie

27 mei 2009, 16:36

Weet iemand of er bij het Hifi audio systeem i.c.m. fabrieks navigatie een aux en video aansluiting aanwezig is zodat je een ipod - iphone aan kan sluiten? bijvoorbeeld aan de achterzijde van de radio (versterker)

of heeft iemand tekeningen hoe ik de radio kan loskoppelen zodat ik zelf even kan kijken :lol:

alvast bedankt,
Olaf
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 mei 2009, 17:47

Ik heb wel een aux audio aansluiting, maar geen idee of dat een losse optie was.
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2009, 18:26

ja ik heb er ook een, maar vroeg me af hoe die van binnen aangesloten zit.. wil eigenlijk liever de kabeltjes van achter wegwerken dan allemaal in het zicht onderaan het midden console.. zal is gaan kijken vanavond...

thanks anyway!
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 mei 2009, 19:18

Olaf schreef:ja ik heb er ook een, maar vroeg me af hoe die van binnen aangesloten zit.. wil eigenlijk liever de kabeltjes van achter wegwerken dan allemaal in het zicht onderaan het midden console.. zal is gaan kijken vanavond...

thanks anyway!
Voglens mij kun je hem idd loshalen, ik ben daarachter geweest toen ik mijn carkit ging aansluiten.
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2009, 10:49

found it allready :lol:

thanks!

Terug naar “Interieur en audio”