Een cradle (1d) is een stuk plastic waar precies de vorm van een bepaald GSM toestel in past, en het sluit daarmee jouw toestel op de aansluiting aan die in de armsteun zit.
Als je dus een iphone hebt, bijvoorbeeld, heb je een andere cradle dan wanneer je een siemens of een nokia hebt.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Bluetooth is een andere soort oplossing, waarbij de telefoon connectie maakt, maar niet opgeladen wordt.
Bij deze (vaste) aansluiting wordt connectie gemaakt en wordt de telefoon wel opgeladen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Om op jullie vragen een antwoord te geven,heb ik in de aanbieding een adapter die je in die armsteun kan klikken.
Compleet met een Motorola Razr 2 V8 met boekjes en een thuislader.
Deze adapter laad en verbind hem met de audio.
Je klikt via het knopje de aanwezige houder eruit,klikt de adapter erin schuift de telefoon in de adapter en klaar is kees.
schuif de armsteun dicht.
De lader is een maand oud de telefoon een jaar....de lader koste 80,- euro de telefoon 330,- euro.
ik verkoop de set i.v.m aanschaf Blackberry.
Doe een fatsoenlijk bod.
foto's op verzoek gemaild.
Jouw armsteun heeft telefoonvoorbereiding. Je hebt een "snap in" adapter nog voor het type telefoon
wat je wilt gaan gebruiken. Prijzen vanaf 80 euro afhankelijk van model.
Ik gebruik de iphone in de armsteun. Het heeft als toegevoegde waarde dat je telefoon wordt
opgeladen en wordt aangesloten op de centrale antenne waardoor de ontvangst beter is.
en het ziet er best cool uit!
Nadeel is wel dat je je telefoon vergeet mee te nemen. Er klinkt namelijk geen signaal wanneer
je hem vergeet. Even wennen in het begin dus...