CD speler doet het niet meer

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Juicy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

CD speler doet het niet meer

29 apr 2010, 10:11

Hey ,
heb sinds enkele dagen men mini cooper D uit 2008
ik luisterde altijd naar de radio maar heb mijn zelf nu achter de pc gezet en een paar cd'tje gebrand :)
ik stap helemaal gelukkig me cd in de aanval in men auto
en blijkt dat ik geen cd's kan afspelen :p :( :( :(

Gekopierde tog niet allesinds er komt steeds CD ERROR op ....
Want de cd werken wel in een andere mini met net dezelfde cd speler namelijk deze

Afbeelding

ik snap het niet goed en ben best wel hard teleurgesteld .... :(
Of heeft de standaard cdspeler gewoon geen mp3 functie om te lezen dan ??

Want als ik nu gewoon men ipod aansluit via de AUX opening rechtsonder kan ik den wel mp3 afspelen ???

groetjes xxx
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 apr 2010, 10:13

gek want ik kan gewoon een copie en mp3 afspelen :?
Juicy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

29 apr 2010, 10:17

miss is men cd spler gewoon deffect ?

Want heb namelijk meteen geprobeerd om een originele cd erin te steken en ....
dat ging ook niet :s

heb wel die cd van mini cooper die ik erbij kreeg getest was de enige die in men auto zat op dat moment
m4TTi
Be Mini
Be Mini

29 apr 2010, 13:24

CD ERROR kan je best even laten nakijken door de dealer.

heb het ook gehad en heb een nieuwe gekregen onder garantie :)
Juicy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

29 apr 2010, 13:33

heb hem tweedehands overgekocht maar hij heeft nog garantie een jaarof weet het niet prs staat op men papier in de waen van mini service ...
Moet ik mij dan tot een mini dealer richten of tot de tweedehands garage waar ik hem kocht ??

is wel flink k*t hoor pfffh maar heb net een kabeltje gekocht om mijn ipod via de AUX aansluiting te verbinden met de radio even testen of dat wel gaat dan eh

xx
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 apr 2010, 15:00

Ik zou even langs de dealer gaan als je nog fabrieksgarantie hebt, anders naar de garage waar je 'em gekocht hebt.

Suc6!

en kusjes terug :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 apr 2010, 17:24

zit er niet toevallig nog een andere CD in??

een vriend van me heeft het ook eens gehad... :s de dealer heeft hem toen verteld dat er maar 1 cd in paste, en niet 2 tegelijk... 'remixen doe je maar op een draaitafel' :mrgreen:

ik zou dus wel even naar de dealer gaan.. die kan het waarschijnlijk heel snel en eenvoudig voor je verhelpen...

Groet!
Juicy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

30 apr 2010, 10:11

hahah nee cd'tje steekt er niet meer in ...

Nou heb ik net nieuws gekregen zit op men werk dus kon zelf niet gaan men vriend is naar de dealer
geweest en ik mag pas 25 mei terugkomen om te kijken wat er scheelt en mijn garantie vervalt 1 mei
egt kl*te ...
:s :evil:
dus heb ik net ontdekt dat 25 mei er dus geen garantie meer op men mini zit omdat hij van 04/2008 is
Net nu meot die rotte cd spler het begeven al een geluk dat ik een ipod aansluiting heb deze werkt nog wel
zit ik allesinds niet zonder muziek anders werd ik gek en die radiozender ook niet veel deftigs op te vinden tegenwoordig

:mrgreen:

groetjes x
speedy
NMC Legend
NMC Legend

30 apr 2010, 10:15

je hebt het probleem toch in de garantie periode gemeld dus dat is voldoende :wink: Valt dus gewoon onder de garantie .
Juicy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

30 apr 2010, 10:30

speedy schreef:je hebt het probleem toch in de garantie periode gemeld dus dat is voldoende :wink: Valt dus gewoon onder de garantie .

jha de dealer zei dus van niet ... :shock:
djesus jha ik zal zo meteen eens eventjes zelf moet bellen denk ik hoor ...
ik wil mijn garantie ik bedoel een Cd speler gaat tog eigelijk niet zomaar kapot na 2jaar :? ?

x
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2010, 10:47

Als de dealer niet eerder tijd heeft, maar jij het probleem wel voor het aflopen van je garantieperiode gemeld hebt, heb je gewoon recht op garantie. Het is hun probleem dat ze niet eerder tijd voor je hebben.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

30 apr 2010, 10:54

kijk dat bedoel ik ! gewoon hun probleem :wink:

Terug naar “Interieur en audio”