OEM iPod interface gebruik

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!

OEM iPod interface gebruik

04 okt 2010, 21:10

Ik heb een iPod met bij 60g aam muziek en over de 100 afspeellijsten. Nu merk ik sinds een maand dat maar 70% van de afspeellijsten worden geladen. Van de zichtbare afspeellijsten is de inhoud 100% zichtbaar en afspeelbaar.
Het tweede probleem is dat met als je vooruitspoeld tijdens het afspelen van lange nummers (5min of langer - dance remixes b.v.) dat de kans groot is dat de iPod vastloopt en een reset van de iPod nodig is. We hebben 2 Ipods gesynchroniseerd en op beide kregen we het zelfde probleem tijdens het laden en afspelen.
Het normaal afspelen van een afspeellijst is geen probleem mits de nummers normaal van duur zijn. (geen lange mixes achter elkaar) Op het net kom ik niet veel verder. De dealer heeft het onderzocht maar kan geen verklaring geven.

Zou het aan de oem interface kunnen liggen die een beperking heeft qua upload? Volgens onze dealer info leest de interface vanaf de muziek bibliotheek op de iPod maar indien deze te groot is kan dit problemen geven bij het afspelen, maar verklaart niet waarom deels van de afspeellijsten worden getoond.

Ter info onze R56 is uitgerust met de correcte interface voor de juiste iPod.

Heeft iemand dit al eerder ondervonden?
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2010, 18:55

Heb je recent de SW van je iPod geupdate?
works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 okt 2010, 10:39

Software van de iPod wordt automatisch geupdate indien nodig bij het aansluiten. In de folders staat dat dit idd een mogelijkheid tot storing zou kunnen zijn, maar dan moeten er meer mensen met dit euvel zijn.

Terug naar “Interieur en audio”