Mission Control Retrofit

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
sjongsma
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Mission Control Retrofit

12 aug 2010, 14:51

A.s. zaterdag ga ik mijn MINI ophalen (Cooper R56)! Het wordt mijn eerste MINI als ik hier zo het forum lees, ga ik nog een hele toffe tijd tegemoet :)

Ik heb een vraag over Mission Control: de een vind het te gek, de andere vind het irritant. Ik hoor bij de eerste club. Heeft iemand hier al eens Mission Control in zijn/haar MINI geplaatst (retrofit)? En waar heb je Mission Control gehaald? Bestellen bij de dealer of is er een betere plek?

Thanks alvast!
Marcel Always Open
Cabrio-King

12 aug 2010, 22:38

Mission Control linkt naar je boordcomputer, dus je kan het alleen maar bij de dealer krijgen, en waarschijnlijk ook alleen als je het bij de nieuwe auto erbij besteld (ivm activering in computer).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

13 aug 2010, 01:41

Retrofit is mogelijk.
Maar als je toch een nieuwe besteld is het makkelijker die optie aan te vinken.
sandwich75
One wheel wonder
One wheel wonder

13 aug 2010, 09:06

Zijn er ook al retroprijzen bekend van de kit?
works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 aug 2010, 12:02

Toen we bezig waren met het uitzoeken van de retro install van de HK vs HIFI boxen hebben we bij de dealer geinformeerd of we deze optie op de auto konden zetten. Dat blijkt (achteraf) niet te kunnen, omdat de auto vanaf fabriek hiervoor geschikt moet zijn gemaakt. Als ik nu naar de pdf kijk lijkt het op plug en play indien de kabel achter de dash aanwezig zou zijn. Zoals Marcel aangeeft zou het best eens een computer ding kunnen zijn. Prijs was ook niet bekend omdat de kit als retrofit hier niet verkrijgbaar zou zijn om de eerder genoemde reden.
sjongsma
Nieuw Lid
Nieuw Lid

13 aug 2010, 13:29

Ok, top! Thanks voor de antwoorden. Zal eens een dealer in de buurt gaan vragen.
works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 aug 2010, 12:19

Heb nog even verder gekeken maar het gaat om de plug X9270. Ik weet niet of deze standaard wordt geleverd. Deze heb je nodig om het kastje aan te sluiten. Heb gekeken op http://www.mcaw.info/wds/mini/us/r56/index.htm maar daar kom ik het ook niet tegen voor de R56. Misschien vanaf 2010 standaard leverbaar?
E Street Nation
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 feb 2011, 22:42

Ik heb een Camden en daar zit Mission Control in. De meningen zijn verschillend hierover van vervelend tot komisch.
Zelf vind ik het wel leuk maar heb het nu toch even uitgezet maar heeft sinds dag 1 altijd aangestaan want het verveelde me nog niet sinds april.

Wat ik me afvraag. In het kleine dashboard is MC aan/uit te zetten. Er naast zit een geheugenkaartje met alle tektsten zou er voor MC al nieuwe stemmen zijn gebruikt? Ik denk bijv. aan Bert Visher, Kim Holland en Najib Amhali.

Terug naar “Interieur en audio”