Nieuwe R56 navigatiehouder

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
sjgroen
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

10 dec 2010, 12:35

Is dat de originele mount van Mini? Of is dit huisvlijt? Het ziet er in ieder geval prima uit zeg! Hoe heb je dat gemaakt? Wellicht dat dit ook een prima oplossing zou zijn :D K hoor t graag!
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 dec 2010, 10:24

Ziet er inderdaad heel goed uit!
Maar... kun je de device wel goed bedienen, aangezien deze direct achter het stuur geplaatst is? Moet je met de handen door het stuurwiel?
Wwaldo
4 op een rij!
4 op een rij!

11 dec 2010, 14:45

het is huisvlijt, met een alu profiel die met schoeven aan de toerenteller zet. Met een plastic knikker (ja je leest het goed) die daar met een schroef aan vast zit. Aan deze knikker kan je je tomtomcarkit vastmaken. Misschien kan je van tomtom een vaste mount kopen die je aan het profiel vast kan maken, dan hoef je niet te zoeken naar een passende knikker; ).

De bediening is achterlangs. Naast de usb aansluiting voor voeding die naar de sigarettenaansluiting loopt heb ik de jack out naar de ingang van de mini aangesloten zodat je de ipod functie kan gebruiken.
Het zicht op de iphone is prima, je kijkt door het stuur heen.
Ik zal nog wat foto's maken om het wat te verduidelijken.
sjgroen
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

12 dec 2010, 17:57

Respect hoor! Heb je als profiel een soort gordijnrails gebruikt? Denk dat ik eens op zoek ga naar een vaste houder, die ik dan gewoon erop kan monteren.

Bedankt in ieder geval voor de nuttige tips en ben benieuwd naar je foto's :wink:
Lilian
Nieuw Lid
Nieuw Lid

18 dec 2010, 12:19

Ik heb ook gekozen voor de Kuda mount. Ik heb de Mio houder met zuignap verbouwd tot active holder. Als je hem er nu inklikt dan maakt hij achter vanzelf contact via een adapterplug. Hier wat foto's.

Afbeelding[/img]

Afbeelding[/img]
sjgroen
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

11 apr 2011, 15:10

Ziet er ook zeer gelikt uit !
sjgroen
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

11 apr 2011, 15:11

Bedankt allemaal voor de input! :D