Ik heb gisteren bij de dealer zo'n prachtige armsteun gehaald en deze volgens normen gemonteerd.
Echter, heb ik nu moeite om bij de handrem te komen. Alleen als ik hem opklap, maar dat is ook weer niet echt handig..
Zit hij wel goed???
(ps. foto's in my gallery)
Armsteun gemonteerd.. hmm
- yesnopeople
- Leerling Mini lid
- MartinB
- Nieuw Lid
Bericht
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste bericht op het forum
Ik heb net zoals jullie ook de armsteun gekocht. In Engeland waar deze maar € 120,- kost.
En ik heb hetzelfde probleem met de handrem.
Na wat onderzoek op www.realoem.com ontdekte ik dat er onder de middenconsole waar de handrem in zit 2
typen kunstof houders gemonteerd kunnen worden. Waarvan de ene bedoeld is i.c.m. de prachtige armsteun.
Ik heb mijn console nog niet open gehad, maar wat me wel opviel is dat afdekplaat onder de handrem.
Als deze 180 graden gedraait wordt zou de handrem ruim 10 cm naar voren kunnen, en is het probleem opgelost.
Zodra ik de console open heb gehad en ik weet of ik de handrem naar voren kan plaatsen laat ik het weten.
Als ik de verkeerde houder heb dan is deze wel te bestellen. Op het net heb ik hem alleen gevonden in de VS.
Voor zo'n $ 20. Dat zal hier bij de dealer wel € 200 gaan kosten....
-Martin-
Dit is mijn eerste bericht op het forum

Ik heb net zoals jullie ook de armsteun gekocht. In Engeland waar deze maar € 120,- kost.
En ik heb hetzelfde probleem met de handrem.
Na wat onderzoek op www.realoem.com ontdekte ik dat er onder de middenconsole waar de handrem in zit 2
typen kunstof houders gemonteerd kunnen worden. Waarvan de ene bedoeld is i.c.m. de prachtige armsteun.
Ik heb mijn console nog niet open gehad, maar wat me wel opviel is dat afdekplaat onder de handrem.
Als deze 180 graden gedraait wordt zou de handrem ruim 10 cm naar voren kunnen, en is het probleem opgelost.
Zodra ik de console open heb gehad en ik weet of ik de handrem naar voren kan plaatsen laat ik het weten.
Als ik de verkeerde houder heb dan is deze wel te bestellen. Op het net heb ik hem alleen gevonden in de VS.
Voor zo'n $ 20. Dat zal hier bij de dealer wel € 200 gaan kosten....
-Martin-
- ikbendennis
- Leerling Mini lid
Onze sponsors