Merkwaardig, met mijn rechterbeen zit ik altijd tegen het middenconsole aan.
Echter, het middenconsole is dus aan de linkerzijde warm naarmate te kilometers vorderen.
Op een gegeven moment wordt het me zelfs iets te warm.
Dit is met de airco uit. Ervaren jullie dit ook en wat kan het zijn?
Warme middenconsole
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
er zit daar wel een luchtuitgiftebuis.. dus het kan zijn dat er warme lucht naar je toe wordt gevoerd..
zalf als ik mijn climatcontrol uit heb dan komt er wind door de roosters.. dus kan daar ook wel t geval zijn :-)
zalf als ik mijn climatcontrol uit heb dan komt er wind door de roosters.. dus kan daar ook wel t geval zijn :-)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- minikia
- 4 op een rij!
Bericht
Gelukkig, ik had net mijn Mini opgehaald en na 150km rijden werd het mij te warm, het plastice klepje was echt gloedje heet geworden. Ik dacht al dit klopt niet. Gelijk langs mijn BMW-dealer gereden en laten voelen. Hij vond het ook wel erg warm, dus hebben ze hem aan de computer gehangen om uit te lezen, daar was echter niks op te vinden. De monteur vond het ook wel erg warm maar zag ook niks geks. Alle bescherming van de uitlaat zat er nog gewoon op enz..
Dus het lijkt een normaal iets.... Kortere ritten heb ik er geen last van. Monteur gaf aan dat de verwarming en schutbord en uitlaat allemaal heel dicht bij elkaar zitten daar. Echter passagierskant is niet warm....
Weten jullie al wat het probleem kan zijn?
Dus het lijkt een normaal iets.... Kortere ritten heb ik er geen last van. Monteur gaf aan dat de verwarming en schutbord en uitlaat allemaal heel dicht bij elkaar zitten daar. Echter passagierskant is niet warm....
Weten jullie al wat het probleem kan zijn?
- Nurby
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb gisteren wat draden getrokken voor mijn navigatie. Ik heb toen het stuk plastic dat naast het gaspendaal zit los geschroefd, het gedeelte dat rond de luchtuitstroom zit. Heel makkelijk 2 schoefjes. Daar achter zag ik een metalen compressievaatje (?) zitten met twee leidingen. Het lijkt me iets van de verwarming. Het vaatje was redelijk warm.
Omdat mijn airco op automaat staat kan het dat de verwaming heeft gedraaid, is ook wel mogelijk met deze temperaturen buiten. Misschien dat het dat is. Of zit het bij jou hoger bij je knie?
ps om het plastic paneel te verwijderen moet je misschien ook het gedeelte onder het stuurhuis los maken, dat zijn 3 schroefjes ook heel makkelijk.
Gr Rick
Omdat mijn airco op automaat staat kan het dat de verwaming heeft gedraaid, is ook wel mogelijk met deze temperaturen buiten. Misschien dat het dat is. Of zit het bij jou hoger bij je knie?
ps om het plastic paneel te verwijderen moet je misschien ook het gedeelte onder het stuurhuis los maken, dat zijn 3 schroefjes ook heel makkelijk.
Gr Rick

Onze sponsors