Adviezen met betrekking tot Iphone en Radio upgrade

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
minikia
4 op een rij!
4 op een rij!

Adviezen met betrekking tot Iphone en Radio upgrade

12 aug 2011, 16:47

Nog maar net lid, maar nu toch al mijn 1e vraag. Ik wil mijn Iphone gaan gebruiken voor navigatie, maar ook om muziek te kunnen luisteren, het liefste wil ik er ook mee kunnen bellen via de radio en moet deze opgeladen kunnen worden.
Nu heb ik dus jullie wijze raad nodig, wat kan ik het beste kopen en waar monteren:

- Wat voor een systeem om de iphone in te klikken?
- Wat is de beste montage plek zodat ik en de iphone nog goed kan zien en dat hij niet gek in de weg zit
- Wat heb ik nodig aan de radio-zijde?

Mijn radio is volgens mij de simpelste versie nl. de wave... Ook deze is echt niet voldoende qua kwaliteit... Hoe kan ik deze het beste upgrade'n zonder de hoofdprijs te hoeven betalen. Ik heb hier wel wat gezocht, maar wellicht hebben jullie nog goede tips. Is een radio-upgrade wellicht verstandig? Deze speelt ook geen mp3's af :(

Alvast bedankt
Rode_Kogel
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

12 aug 2011, 18:07

Volgens mij Is de Parrot mki9200 ideaal voor carkit icm iPhone. Zelf heb ik een iphone-houder van Brodit (een zogenaamde active holder) maar in mijn mini zat al een Nokia CK7W waardoor ik via Bluetooth carkit heb. Daarnaast heb ik een AUX aansluiting gemaakt waarmee ik muziek kan afspelen vanaf mijn iPhone.
Als navi heb ik TomTom, werkt perfect met prima GPS bereik (waarmee ik bedoel dat het niet zoveel uitmaakt waar je de telefoon plaatst).
Mooi rood is niet lelijk
minikia
4 op een rij!
4 op een rij!

14 aug 2011, 23:16

Ik dacht ook al aan een brodit, waar komt deze te zitten en welk merk heb je om de iPhone vast te houden? De aux gaat denk ik nog wel lukken er zit een standaard aux ingang parrot is wellicht handig voor de telefoon moet ik alleen nog uitzoeken of dat makkelijk te koppelen is

bedankt voor de info

Terug naar “Interieur en audio”