Maximale inbouwdiepte van de speakers.

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
speedy
NMC Legend
NMC Legend

19 okt 2012, 08:00

gewoon ff naar een auto materialen zaak rijden (automat) en die jomgens kunnen je precies vertellen hoe en wat :wink:
Beetle
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 nov 2012, 21:51

Je kan een 165mm kwijt, ik zal morgen ff kijken wat de inbouwmaat is en de max diepte. Alleen de gaten in de aftermarket speakers komen niet overeen. Ik weet niet waarom je je speakers wil veranderen maar je kan ook upgrades krijgen van Harmon Kardon. Zijn niet zo duur. In de R56 hebben ze de voorspeakers een full range signaal gegeven en de rear in de achterpanelen een high pass gefilterd signaal. Dat is waardeloos. Om een goed geluid te krijgen met de oem speakers moet je dat dus omdraaien en als het kan je rear een low pass filtetje geven van zeg 80Hz/6db. Simpel inline filtertje. Dan heb je een prima sounstage voor in de auto. Dat is een betere 'upgade' dan de voorspeakers alleen vervangen. Ik zou ook de hoge toon uit de a-stijlen laten komen voor hoger podium.

Ik ben vandaag ook begonnen met de audio en de panelen te verwjderen. Best wel wat werk. :?

Terug naar “Interieur en audio”