Allen,
Ik heb alle DIY en topics gelezen betreffende dit onderwerp maar me vraag word in deze nog niet beantwoord.
Ik heb gister de subwoofer aangesloten in mijn MCS met Boost radio, en ook meteen alle boksen vervangen en de kabel swap gedaan.
Mijn vraag is nu,: Waar gaat de blauwe kabel naartoe vanuit de subwoofer?
Dit zou de kabel moeten zijn die een signaal geeft dat de radio uit gaat en deze zorgt er ook voor als het goed is dat de versterker uit blijft als de radio ook uit is. Ik heb hem al een keer gewoon op de + aangesloten maar dan blijft die subwoofer aan staan ook als het contact uit is.
(De bokskabels heb ik mooi af kunnen tappen en de gele kabel voor stroom gewoon op de + van de accu en de min kabel ergens waar Mini ook al een min had aangesloten)
Hij werkt verder super alleen in mij ogen als ik hem zo aangesloten laat op de plus dan trekt die mijn accu leeg.
Ik hoop dat een van jullie deze subwoofer ook heeft aangesloten en mij kan vertellen waar die vast zit!
Ik hoop dat een van jullie me kan helpen.
Gr Berry
Pioneer TS-WX77A subwoofer vraagje
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Nee, ik ben geen kapper....
Re: Pioneer TS-WX77A subwoofer vraagje
Dat is de remote denk ik ja.
Ik geloof dat die word aangesloten gelust op het contact. Als de auto loopt, dan krijgt de sub signaal dat hij aan gaat.
Kan iemand dit backuppen?
Ik geloof dat die word aangesloten gelust op het contact. Als de auto loopt, dan krijgt de sub signaal dat hij aan gaat.
Kan iemand dit backuppen?

- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
Het is inderdaad jou remote.
Maar die moet je op een remote kabel van jou radio aan sluiten meestal een los blauw kabeltje.
Zo niet dan kan je die nog aan sluiten op de geschakelde plus van de radio.
Maar die moet je op een remote kabel van jou radio aan sluiten meestal een los blauw kabeltje.
Zo niet dan kan je die nog aan sluiten op de geschakelde plus van de radio.
- B-er
- Leerling Mini lid
Bericht
Martijn en Nikkwaus bedankt voor de reacties.
Nikkwaus is het dan niet erg dat de sub/versterker continu stroom heeft ook als de auto uit staat?
Nikkwaus is het dan niet erg dat de sub/versterker continu stroom heeft ook als de auto uit staat?
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
is GESCHAKELDE plus, zoals Nikkwaus ook zeg. Als het contact niet aan staat, krijgt de sub/versterker ook geen stroom.

- B-er
- Leerling Mini lid
Bericht
ok heel erg bedankt!
Ik zal binnen kort nog even wat foto's plaatsen. ik ga vanmiddag een Parrot Mki-9200 installeren maar ben nog aan het zoeken naar zon unika box zodat ik me MFS kan gebruiken.
gr
Ik zal binnen kort nog even wat foto's plaatsen. ik ga vanmiddag een Parrot Mki-9200 installeren maar ben nog aan het zoeken naar zon unika box zodat ik me MFS kan gebruiken.
gr
- B-er
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik ben er trouwens over uit.
Ik ga hem proberen aan te sluiten aan de achter 12v ingang.
als het goed is gaat de spanning hier ook vanaf als het contact verbroken word.
Ik hou jullie op de hoogte!!
Berry
Ik ga hem proberen aan te sluiten aan de achter 12v ingang.
als het goed is gaat de spanning hier ook vanaf als het contact verbroken word.
Ik hou jullie op de hoogte!!
Berry
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Zou ik wel even testen.... bij sommige wagens blijft achterste 12v actief!
(voor bijvoorbeeld koelkastjes e.d.)
(voor bijvoorbeeld koelkastjes e.d.)

- B-er
- Leerling Mini lid
Onze sponsors