Garmin externe gps

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Frennie
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Garmin externe gps

10 jul 2013, 19:56

Hey,

Nieuw op dit forum hier, al veel leuke dingen gelezen.

Heeft er iemand ervaring met de Garmin GPS die voor Mini werd ontworpen?

Hoe koppel je deze aan? Kostprijs? ...

Thanks!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Garmin externe gps

10 jul 2013, 20:41

Hallo Hey
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

28 aug 2013, 20:51

Ik betaalde volgens mij iets van 400 euro ervoor plus montage. Ik ben niet zo weg van de Garmin software. Het is wel een klein schattig schermpje, maar het intikken van een adres met mijn worstenvingers is best lastig. Het navigeren in de stad met veel steegjes vind ik vrij lastig, omdat Garmin de navigatie vanuit een bepaalde hoek laat zien. Bij TomTom kan je ook 3d weergave invoeren, deze werkt een stuk fijner als de layout van Garmin. Deze laat alles zien met een soort van bolling. Het is lastig uit te leggen, maar ik vind het niet fijn kijken. Ik heb de Garmin + houder alleen maar gekocht omdat ik zo'n TomTom verschrikkelijk lelijk vind aan de ruit. Ach, het brengt me waar ik moet zijn. Dus z'n taak vervuld hij.
Uhr
h v gestel
One wheel wonder
One wheel wonder

28 aug 2013, 21:42

Je kan ook alleen de houder kopen zonder garmin navigatie heb ik gedaan,en daarna een TomTom 1005 er op gezet werkt perfect
h v gestel
One wheel wonder
One wheel wonder

28 aug 2013, 22:13

Ik heb even in de accessoires prijslijst gekeken het bestelnr. van de houder is 65902218327 de prijs is 114,00 euro dat is inclusief aansluit kabels,het aansluiten is denk ik een uurtje werk.
lambik
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

29 aug 2013, 07:01

Halo,
Je kan er altijd een zelf (laten) maken, aansluiting via sigaaraansteker

Afbeelding

Groeten

Terug naar “Interieur en audio”