Hey,
Nieuw op dit forum hier, al veel leuke dingen gelezen.
Heeft er iemand ervaring met de Garmin GPS die voor Mini werd ontworpen?
Hoe koppel je deze aan? Kostprijs? ...
Thanks!
Garmin externe gps
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Garmin externe gps
Hallo Hey

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik betaalde volgens mij iets van 400 euro ervoor plus montage. Ik ben niet zo weg van de Garmin software. Het is wel een klein schattig schermpje, maar het intikken van een adres met mijn worstenvingers is best lastig. Het navigeren in de stad met veel steegjes vind ik vrij lastig, omdat Garmin de navigatie vanuit een bepaalde hoek laat zien. Bij TomTom kan je ook 3d weergave invoeren, deze werkt een stuk fijner als de layout van Garmin. Deze laat alles zien met een soort van bolling. Het is lastig uit te leggen, maar ik vind het niet fijn kijken. Ik heb de Garmin + houder alleen maar gekocht omdat ik zo'n TomTom verschrikkelijk lelijk vind aan de ruit. Ach, het brengt me waar ik moet zijn. Dus z'n taak vervuld hij.
Uhr
- h v gestel
- One wheel wonder
Bericht
Je kan ook alleen de houder kopen zonder garmin navigatie heb ik gedaan,en daarna een TomTom 1005 er op gezet werkt perfect
- h v gestel
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb even in de accessoires prijslijst gekeken het bestelnr. van de houder is 65902218327 de prijs is 114,00 euro dat is inclusief aansluit kabels,het aansluiten is denk ik een uurtje werk.
- lambik
- Leerling Mini lid
Bericht
Halo,
Je kan er altijd een zelf (laten) maken, aansluiting via sigaaraansteker

Groeten
Je kan er altijd een zelf (laten) maken, aansluiting via sigaaraansteker

Groeten
Onze sponsors