Pijl KM icoon

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Yannick_
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Pijl KM icoon

20 sep 2013, 17:53

Ik heb mijn tank een keer bijna letterlijk leeggereden. Inschattingsfout, maar gelukkig net op tijd.
Alle streepjes waren leeg, alleen het benzinepompje brandde nog.
Scheelde niet veel :mrgreen:
Vanaf 146/147 km krijg ik een waarschuwing, als ik nog 50 km kan rijden geeft hij op het display continu aan hoe ver ik nog kan rijden.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2013, 19:32

ajede schreef:
Raymond schreef:Ok
:-)) voor je kalmte!

:mrgreen:
Soms loont het de moeite ook niet om verder te reageren..
Marcel bedoelt het goed..
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 okt 2013, 15:17

Nog even aanvullen;

Het pijltje voor het tankicoontje in je boordcomputer heeft idd een betekenis van "nog zover voordat je naar de pomp moet" (zoals op de foto in de openingspost). Echter het pijltje wat analoog wordt aangegeven bij een 1st gen (r50/52/53) geeft wel degelijk de positie aan van de tankdop (zoals op het plaatje in de tweede reactie).

Er zijn trouwens, zoals Marcel ook al zegt, heel veel merken die dit zo doen. Ik vind het ook erg handig wanneer je een auto leent of huurt of steelt.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Interieur en audio”