Vraag over JCW stuur

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Vraag over JCW stuur

07 nov 2013, 21:33

TomTom schreef:Dit heb ik ook al in mijn jcw stuur. Deze vervangt het oudere type dat zonder logo er was. Even zoekend op Internet, vind ik bij outmotoring, wat je zoekt, http://www.outmotoring.com/black-lower- ... -logo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het sku nummer dat hierbij hoort, vul je bij je realoem in. Gek genoeg krijg je dan nog steeds een verwijzing naar het oude type. Of realoem is niet bijgewerkt of sku nummer klopt niet. Wellicht even bij de dealer navragen.

Klopt want ik heb het stuur exact zo gekocht zoals op de foto en ik kon de MF knopen en kapjes 1 op 1 overzetten vanaf me standaard JCW R56 stuur.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

07 nov 2013, 21:36

Thanks Tom.... dit is bij realoem of leebmann echt totaal niet duidelijk.

Maar de mail is al naar de dealer toe voor de bestelling :-)
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 nov 2013, 23:47

Ach, 40 dollar voor een kapje! Eigenlijk voor het logo'tje.... >:(
Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

08 nov 2013, 07:32

Tja... Casper willen ze een nieuwe remklauw verkopen omdat hij nieuwe logotjes wilde....
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2013, 07:41

Dan zal jij straks wel met een GP stuur rondrijden en kan deze weer op de markt..... >)

Koffie!
Afbeelding
Minipa
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 nov 2013, 19:46

Pffffffffffffffff wil ook een ander stuur,maar ik zie weinig verschil of eigenlijk geen verschil,in de JCW sturen,Louis heeft het over OEM en het dikke JCW stuur!!

Heeft iemand een plaatje van de twee sturen naast elkaar :D
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2013, 20:05

Afbeelding

het is moeilijk om te laten zien vanaf de zijkant maar het scheelt echt een hoop. Maar ik had al bij aflevering het regulieren JCW stuur ik weet niet of daar verschil in zit ten opzichte van het normale stuur maar wat verder "vind ik" een stuk mooier is, is dat bij het normale stuur een rand loopt in je stuur dat is bij de JCW variant weg en mooi egaal

Afbeelding

Me foto van toen ik de coupe kocht "Standard JCW Stuur"

Afbeelding

Zoals het nu is JCW Stuur (Sinds gister weet ik dat dit de GP2 variant is)
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Vraag over JCW stuur

08 nov 2013, 20:29

Jouw originele stuur is een gewoon leren 3-spaaks stuur Casper (alleen met luxe rode stiksels), JCW mag je dus weglaten.

En dan heb je dus 2 verschillende JCW stuurtjes: leer/alcantara en volledig leer, met rode of zwarte stiksels. Deze zijn dikker dan het standaard stuur.

Zie hier nog wat verschillende foto's:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=31280" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn eigen ervaring met het JCW stuur is, naast de dikte, dat het wat minder hard is als het standaard stuur.

En hier nog een foto van het verschil tussen een normaal 3-spaaks stuur en een JCW stuur.
Afbeelding

Voldoende info zo?
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2013, 20:36

Cannuccia schreef:Jouw originele stuur is een gewoon leren 3-spaaks stuur Casper (alleen met luxe rode stiksels), JCW mag je dus weglaten.
Sorry mevrouw :D Ik heb het hele stuur weggelaten. Maar het idd zo het voelt gewoon veel fijner met rijden nooit geen spijt van gehad
Afbeelding

louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

08 nov 2013, 20:39

Ik dacht ook dat dit het "standaard" JCW stuur was... vanwege de rode stiksels. Anyway mijn "standaard" stuur met rode stiksels komt volgende week te koop na het plaatsen van het lederen "echte" JCW stuur :-)
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 nov 2013, 20:47

Volgens mij hoef je niet persé een JCW te bestellen om als optie de rode stiksels te krijgen. En andersom heeft niet iedere JCW rode stiksels toch?
Correct me if I am wrong.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Minipa
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 nov 2013, 20:48

Zeker voldoende info zo,toppie,heerlijk toch zo een forum,met al die know how :D :))
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

08 nov 2013, 20:52

Geen idee Rianne... Weet inmiddels wel dat alleen het GP2 stuur rode stiksels heeft van de "dikke" sturen.
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

08 nov 2013, 20:54

Heb ff gekeken in mijn eigen topic: S249A Multifunction f steering wheel is het onderdeelnr dat in de optielijst stond.

Terug naar “Interieur en audio”