Hallo mede Mini rijders,
In onze Mini One van 2009 en type R56 geeft de cd speler een error als we een cd plaatsen. De unit begint wel te lezen maar speeld de cd niet af en er is en klikkend geluid te horen.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Groet Vlerk
Error meldig CD speler
- Erjen
- Bijna verslaafd
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Error meldig CD speler
Het is bijna 2014. Toch maar eens overstappen op de AUX of USB 

Uhr
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb die wisselaar extra boven het dashboardkastje zitten achter het geheime luikje....
Gebruik eigenlijk ook alleen maar de USB en/of de aux, maar soms zijn cd's nog lekker!

Gebruik eigenlijk ook alleen maar de USB en/of de aux, maar soms zijn cd's nog lekker!

- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Je lijkt me vader wel Ajede. Heb 16gb aan '60's hippie muziek voor 'm op USB gezet, liggen de "Generation Love" CD"s nog steeds op de achterbank heen en weer te gaan.
Uhr
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahahahaha, heb je moeder nog niet gezien.....
Maarre, Vind heel veel soorten muziek gaaf, maar ik blijf een originele cd gewoon zoveel vetter klinken dan bijna ieder usb muziekbestandje.
Alleen "mijn" muziek is gewoon weinig op cd te vinden, dat draai ik dus vanaf usb en al het andere vaak van cd.

Maarre, Vind heel veel soorten muziek gaaf, maar ik blijf een originele cd gewoon zoveel vetter klinken dan bijna ieder usb muziekbestandje.
Alleen "mijn" muziek is gewoon weinig op cd te vinden, dat draai ik dus vanaf usb en al het andere vaak van cd.

- Vlerk
- Nieuw Lid
Bericht
Groet Vlerk
Nee ook gewoon de originele cd's doen het niet.Erjen schreef:Is dit een gebrande CD?
Groet Vlerk
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Erjen
- Bijna verslaafd
Onze sponsors