Misschien is het al aan bod geweest, maar heb het helaas niet kunnen vinden, maar is het mogelijk om bij de originele navigatie van MINI de displaykleuren te wijzigen van de kaart?
Hiervoor had ik een BMW X3 en daarbij was dit mogelijk en ik hoopte dat dit bij de MINI ( Cooper D 2009 ) misschien ook mogelijk zou zijn......heb al van alles geprobeerd en google ook al geraadpleegd, maar helaas, nog geen oplossing gevonden.
Indien het wel mogelijk zou zijn, dan staat ie nu in nachtdisplay.......zwarte achtergrond....en had hem dan liever op dag gehad.
Any tips?
Nacht - Dag zicht Navigatie
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Nacht - Dag zicht Navigatie
Op mijn navigatie is het:
Op het kaart-/navigatiescherm, pookje naar rechts.
Bij Kaart, kies je Instellingen.
Daar kan ik de nachtmodus aan of uit zetten.
(Maar wellicht heb je een andere versie van het navigatie-systeem.)
Op het kaart-/navigatiescherm, pookje naar rechts.
Bij Kaart, kies je Instellingen.
Daar kan ik de nachtmodus aan of uit zetten.
(Maar wellicht heb je een andere versie van het navigatie-systeem.)
- Perry76
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik zal het zo eens gaan proberen, ben benieuwd. Dank je in ieder geval.

- Perry76
- Nieuwsgierig
- Perry76
- Nieuwsgierig
Bericht
Helemaal niemand met een Dooper uit 2009 met originele navi die dit weet?

- Wess
- Nieuwsgierig
Bericht
Hooi , ik heb ene cooper S met navi in de speedometer in de midden, met de oude BC ( Navigatie, Communicatie, Entertainment, Instellingen onder elkaar in een lijstje. ) daarbij heb ik ook niet kenne vinden hoe ik hem op dag of op nacht krijg. bij mij is ook de achtergrond zwart van de kaart.
weet niet wat voor navi u heb perry? het nieuwe of het oude systeem zeg maar? misschien dat alleen het nieuwe systeem het kan
weet niet wat voor navi u heb perry? het nieuwe of het oude systeem zeg maar? misschien dat alleen het nieuwe systeem het kan

Je kijkt niet voor een auto en koopt toevallig een Mini..
Je koopt een Mini omdat je een Mini wilt!
Ik heb een Mini Cooper S , Geld maakt me niet meer gelukkig. Een volle tank wel! - Wesley
Ik heb een Mini Cooper S , Geld maakt me niet meer gelukkig. Een volle tank wel! - Wesley
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan de uitleg bevestigen voor een MINI van na de facelift (2011). Misschien ligt het dan aan de versie inderdaad... Heb je een lichtsensor, want dan zou het automatisch moeten gaan toch?
- Wess
- Nieuwsgierig
Bericht
haha ja, ik heb zown sensor op de vooruit zitten, + op men licht-bedieningspookje ene "lampje + A" , en in me navi de instelling op gevoeligheid, heb ze maar op langzaam staan want volgens mij branden die dus ook gewoon dag en nacht
sinds afgelopen woensdag mini in bezit, en sinds afgelopen woensdag zijn ze geloof ik nog niet automatisch uit gebleven
van de week misschien is ef van de automaat afhalen, miss dat de kaart dan op "dag-modus" komt?

- Wess
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik heb gekeken naar de kaart. maar ook alssie de verlichting uitzet, dan blijft de kaart op "nacht-modus"
Helaas, misschien dat het wel met de nieuwe navi kan? was het nog gelukt perry ?
Helaas, misschien dat het wel met de nieuwe navi kan? was het nog gelukt perry ?
- Marcel1973
- 4 op een rij!
Bericht
Helderheid display wordt bij mij aangepast door de lichtsensor (bovenin navi unit).
Kleuren van de kaart veranderen niet met dag/nacht instelling.
Met de knop van de dashboard verlichting, wordt display van navi ook helderder/donkerder, als algemene instelling. De lichtsensor gaat daar dan nog eens "over heen".
Misschien dat je dash verlichting op minimaal staat? Ik merk met dit weer dat m'n lichtsensor ook dempt. Is me allemaal iets te donker, maar dat komt vanzelf weer goed, zo richting voorjaar.
Andere tip: check de DIY handleidingen op de site, staat ook een navi handleiding tussen.
Kleuren van de kaart veranderen niet met dag/nacht instelling.
Met de knop van de dashboard verlichting, wordt display van navi ook helderder/donkerder, als algemene instelling. De lichtsensor gaat daar dan nog eens "over heen".
Misschien dat je dash verlichting op minimaal staat? Ik merk met dit weer dat m'n lichtsensor ook dempt. Is me allemaal iets te donker, maar dat komt vanzelf weer goed, zo richting voorjaar.
Andere tip: check de DIY handleidingen op de site, staat ook een navi handleiding tussen.
Mini Cooper S | R53
Onze sponsors