Ervaring carbon stuurkapjes

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Stijn909
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Ervaring carbon stuurkapjes

16 apr 2014, 11:27

Hallo,

Ik ben op zoek naar carbon interieurdelen voor mijn MCS R56 en kom via ebay voornamelijk de driedelige stuurkapjes tegen. Het lijken mij goede aftermarket kapjes die je over je originele heen plakt.
Vooral dit plakken wekt argwaan op bij mij. Heeft er iemand ervaring mee hoe dit eruit komt te zien en hoe dit op langere termijn blijft zitten?

OEM kapjes krijg ik niet gevonden :( Dus mochten hier leads in zijn, hoor ik het ook graag!

Bedankt
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Ervaring carbon stuurkapjes

16 apr 2014, 11:33

Ik heb aardig wat Carbon van Carbon MINI en dat is echt super, erg mooi afgewerkt en het blijft super zitten Greg op het forum verkoopt deze spullen . Ik heb hiervan het dash, stuurinlegstukjes en nog aardig wat andere dingen maar zowel binnen als buiten de auto blijft het goed zitten. Je moet het wel even met wat aandacht plakken maar het ziet er top uit. :icon_top:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Stijn909
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 apr 2014, 11:39

Casper,

Bedankt voor je bericht. Ik zie alleen op Ebay dat ze driedelige carbon stuurkapjes voor 105$ aanbieden, en op carbonmini voor 180$..
Beide moeten gelijmd worden. Zou het uiterlijk en kwaliteit zoveel verschillen met deze twee prijzen?
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 apr 2014, 11:41

oowja Casper! meneer carbon!
goed dat je reageerd! :D

ik had stijn al aangegeven om op carbonmini of via greg te kijken!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2014, 11:47

Mooi Carbon is kostbaar, en er is aardig wat rommel op de markt. Of de kapjes die jij zag op E-bay beter of slechter zijn? Geen idee verschil is idd groot. Weet met name uit me motorverleden dat goedkoop vaak duurkoop is met Carbon. Maar er zullen best goedkopere varianten zijn die goed zijn of misschien wel mooier ik heb geen idee ik heb bewust bij 1 bedrijf de spullen gekocht omdat ik geen kleurverschil wou tussen de spullen.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Stijn909
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 apr 2014, 11:51

Kleurverschil wil ik ook absoluut vermeiden. Jammer dat Carbonmini wel de stuurkapjes verkoopt maar niet de tweedelige dashboard stukken. Zo eindig ik alsnog met verschillende bedrijven
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 apr 2014, 12:05

Welke kapjes bedoel je? Je MINI is toch uit 2007 als ik het goed zag? Dan moeten ze het wel hebben hoor?

Of heb jij een ander dash dan ik?

Afbeelding
Afbeelding

Stijn909
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 apr 2014, 13:04

Ik heb hetzelfde interieur. Zie op carbonmini nu ook die dashboardlijsten staan, had niet goed gekeken :O

Terug naar “Interieur en audio”