Afmetingen kofferbak R56 ivm MINI Buggy

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Afmetingen kofferbak R56 ivm MINI Buggy

23 mei 2014, 22:20

Ik was op zoek naar de breedte van de kofferbak van een R56, ik kom op internet wel overal de inhoud tegen maar niet de afmetingen.

Wie o wie wil deze voor mij opmeten? Reden is dat ik nieuwsgierig ben of de Easywalker MINI Buggy wel zou passen in een R56 omdat deze NIET in een R53 past. In een R53 is de breedte namelijk 94cm en de door Easywalker gemaakte MINI Buggy is 104cm breed als die opgevouwen is >:( >:( >:( >:(

En ja MINI heeft echt zelf meegeholpen met het design etc van de buggy.. nu vroeg ik mij dus de kofferruimte van de R56 dan wel groot genoeg zou zijn....
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: Afmetingen kofferbak R56 ivm MINI Buggy

24 mei 2014, 09:01

bodem r56 is ook 94 cm ,
iets boven de bodem krijg je wel twee inhammen en daar is de breedte 110 cm.
Afbeelding
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 mei 2014, 13:23

Toon Foto in Forum: Afbeelding
Nou technisch gezien past die wel... Alleen dan zonder hoedenpkank.
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

24 mei 2014, 13:25

nou die past ook niet in r56 hoor :-D
Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 mei 2014, 14:17

In 2002 hadden wij een R50 en heb toen opt laatst de buggy meegenomen om te passen naar Bert Stemerdink toen ik de Mini definitief wilde aankopen daar. Werd de auto van mijn vrouw en onze dochter was toen net 1, dus dan is dat wel handig...

Nou, paste precies in de breedte erin hoor, dus zoek anders een andere buggy! Is goedkoper dan een andere auto..... Herinner me wel dat (links of rechts) er een afdekkapje zat wat je los kon halen en daarmee smokkelde je net die paar centimeter extra..... :mrgreen:
Afbeelding
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 mei 2014, 14:27

Wij hadden een Quinny en die past met gemak in de kofferbak van de R56.
Speciaal aangeschaft omdat we naar de Mini overstapten. Onze andere buggy was ook net een paar cm te lang.
Zal het precieze naampje even opzoeken voor je, want is idd goedkoper dan een andere auto.... :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2014, 11:35

Wij hadden ook een Quinny gekocht speciaal voor de MINI, dat ding wordt zo klein en klap je zo ontzettend easy in en uit elkaar, die moet je sowieso hebben. Kan ook nog een maxi cosie op dus ding is helemaal perfect.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2014, 16:16

Vind het alleen heel raar dat een officiële MINI Buggy niet past in de meest verkochte MINI modellen (de R50-53 en R56). Al zou die in een R56 wellicht wel passen boven de bodem als je hem daar dan nog ingefrot kunt krijgen maar handig is ook dan anders :)

Uiteraard hebben we hem nog wel gepast maar blijf mij hierover verbazen. Nu is het wel zo dat het past zoals op de foto hierboven, een Quinny Zap Xtra 2.0 past wel maar is wel een stukkie duurder en minder 'speciaal'. Nu twijfelen wat wijsheid is :) @Speedy Iig bedankt voor het mee opmeten van de R56 kofferbak :)
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

29 mei 2014, 08:52

Gefeliciteerd Mike en Marjolein!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mei 2014, 21:42

@Marcel thanx :)

Hebben vandaag de Quinny Zap Xtra 2.0 besteld, die vouwt tot een formaat van ongeveer een kratje bier in elkaar en past prima in de kofferbak van de MINI (R53). Grappig dat bij de Prenatal (hebben we hem overigens niet gekocht...) doodleuk vertelde dat de MINI Buggy prima in een MINI paste... nou niet dus ;)
Afbeelding

Terug naar “Interieur en audio”