Door installatie Parrot werkt airco niet meer, wat te doen?!

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Aline
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Door installatie Parrot werkt airco niet meer, wat te doen?!

16 nov 2014, 19:09

Hallo Iedereen! Mijn naam is Aline en ben sinds dit jaar eigenaar van een MINI One 2008. Enkele weken geleden ben ik er in geslaagd om samen met mijn vader een Parrot te installeren in mijn MINI. Sindsdien werkt mijn airco niet meer, beter gezegd, het lichtje van de airco werkt ook niet meer (logisch dat de airco dan ook niet meer werkt). Nu heb ik erop gelet dat het besturingssysteem hiervan ook niet meer werkt, een voorbeeld, wanneer ik mijn blazers zet op mijn voeten blijft langs de zijkant de wind toch nog blazen (voeten worden niet warm) op welke stand ik hem ook zet, het blijft steeds hetzelfde...

Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik persoonlijk denk dat er misschien iets gesprongen is waardoor de airco niet meer werkt, maar hoe en waar moet ik kijken om dit te controleren? Weet iemand anders wat dit zou kunnen zijn en ook hoe ik dit moet oplossen?

Alvast bedankt!

Groetjes
Aline
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Door installatie Parrot werkt airco niet meer, wat te do

16 nov 2014, 20:03

Kijk de zekeringen eens na? Moest dat niets opleveren zou ik alles terug loshalen wat er los is geweest.
martinvh
4 op een rij!
4 op een rij!
Nederland

Re: Door installatie Parrot werkt airco niet meer, wat te do

30 nov 2014, 13:50

Staat je blower wel op standje 1 of hoger? Heb zelf wel eens die vergissing begaan...

Terug naar “Interieur en audio”