Weet iemand of dat het mogelijk is om aan de donker kleurige displays (met connected/navigatie) te komen uit een paceman of countryman (JCW). En op de eerste plaats natuurlijk of het dezelfde maat heeft/uitwisselbaar is. Het gaat alleen om het donkere teller gedeelte, dus niet de complete set, die heb ik al gevonden en te duur bevonden.
Het zou wel stoer staan in onze zwarte R56 Cooper vind ik persoonlijk ipv het creme/wit.
Dank voor de antwoorden. Als herintreder (na 7 jaar geen Mini te hebben gehad) is het even zoeken en opwarmen met al die nieuwe versies. Had ook al een Goodwood versie voorbij zien komen met donkere display maar vond deze niet echt mooi.
Toch nog even de hamvraag stellen; kan je deze donkere JCW display platen los bestellen? Of als set; toerenteller en snelheidsmeter samen?
Niet als setje....en ook de wijzerplaten kun je bij de dealer niet los verkrijgen.
Daar koop je een complete toerenteller, en de ring van de snelheidsmeter; dus met wijzer, controlelampjes, benzinemeter, maar zonder het LCD-display.
Toerenteller kost je ong. 270 euro, en de snelheidsmeterring kost ong. 500 euro (of bijna 600 euro, afhankelijk van je uitrustingsniveau). Deze prijzen komen van de Leebmann-site
Dus...of lang niet roken, of ermee beginnen en snel een JCW/Hampton kopen waar de meters als standaard in zitten.
Had ik al gezien .... maar daar kan ik niks mee ivm mijn ingeboude navigatie/connected gebeuren. Er is ook een Aziatische site waar ze dit verkopen; http://www.minimax-design.net/products/ .... maar ook daar kan ik niks mee.
Had wel begrepen dat het loswippen van de wijzers niet echt soepel gaat. Het is een handigheidje die je niet onhandig moet uitvoeren