ben ik vandaag maar eens gaan kijken wat het verschil is tussen een dashtop
van een Hatch (R55 R56) en een dashtop van een Coupe/roadster (R58 R59)

Dashtop Hatch

Dashtop Coupe/roadster
Jullie hoeven niet het spel "zoek de verschillen" te doen, want die zien jullie meteen

Aan de achterkant (raamkant) zit een extra kunststof randje... vraag mij niet waar die voor dient
want de R55,56 heeft dat extra randje niet in het interieur zitten.
Wel kun je het randje eraf halen (zit vast met las puntjes) MAAR, kun je niet het randje
op een dashtop van een Hatch monteren (kan wel, maar dan moet je zelf gaten gaan boren)
Verder heb ik alles nagemeten & gekeken wat nog meer het verschil kon zijn dan alleen dat extra randje.
Maar helaas...

Ik zeg dit, om het feit wat Louis een keer tegen me zei toen hij het complete JCW dash had gekocht...
dat het niet zou passen omdat de raamlijm anders loopt.
Bij deze, het past wel ALLEEN zit je dus met dat extra randje wat de hatch niet heeft...
Maakt het uit? weet ik niet... er zullen hieronder vast wel weer reactie's komen over:
het zit er standaard fabrieks-af op, dus het heeft wel nut. of iets in die geest...
het geeft niet, juist alle reactie's zijn welkom, keer wat anders dan praten over mod's haha

dus voor diegene die een keer een JCW dash op het net zien en zien dat het niet voor joun type is,
niet getreurd, want het kan..
de vraag is alleen wel, hoeveel speling zit er dan tussen het dash en het raam.....